Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Har aldrig träffat en varg så vet ej...
Jag har aldrig varit på nya Zeeland. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 maj, 2014 19:16 |
|
Anna-chan
Elev |
13 maj, 2014 19:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 maj, 2014 19:50 |
|
Anna-chan
Elev |
13 maj, 2014 20:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 maj, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
iPod har jag haft, och ska snart få en iPad, men ingen iPhone
Jag har aldrig ogillat Pizza Hut 13 maj, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig ätit på Pizza Hut, så jag har ingen åsikt alls om det.
Jag har aldrig hoppat bungy jump. 13 maj, 2014 21:33 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 maj, 2014 21:36 |
|
cikki
Elev |
VAD ÄR FEL PÅ BRYSSELKÅL??? Nejmen det är gott hehe.
Jag har aldrig ätit pölsa. 13 maj, 2014 21:58 |
|
Qlql
Elev |
Nej och vill definitivt inte göra det heller. Usch.
Jag har aldrig ätit Haggis (och vill aldrig någonsin göra det...) 13 maj, 2014 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen