Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av hyperion: Skrivet av Danzi: Kan säga att det blev många tårar under det där avsnittet.. :'( Åh herregud då är det dags för Duets för dig nu alltså. Det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det, Kurt och Sam är så fina att jag dör. åhnej Kum feels :'(( jag multishippar extremmycket när det gäller glee. dET FINNS SÅ MÅNGA SHIPS MED POTENTIAL Alltså jag typ dör bara jag tänker på det. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
7 nov, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Vet ni?
Santana är typ jättebästbra ♥ 7 nov, 2012 22:31 |
|
APELSiiN
Elev |
Den här boxen är självklart på min önskelista till jul!!
http://cdon.se/film/glee_-_s%C3%A4song_1-3_(20_disc)-20641420 Måste bara övertala pappa att det inte är farligt att köpa från Cdon haha. ![]()
8 nov, 2012 10:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Den här boxen är självklart på min önskelista till jul!! http://cdon.se/film/glee_-_s%C3%A4song_1-3_(20_disc)-20641420 Måste bara övertala pappa att det inte är farligt att köpa från Cdon haha. Både CDON och Discshop är pålitliga att handla ifrån
8 nov, 2012 11:09 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av APELSiiN: Den här boxen är självklart på min önskelista till jul!! http://cdon.se/film/glee_-_s%C3%A4song_1-3_(20_disc)-20641420 Måste bara övertala pappa att det inte är farligt att köpa från Cdon haha. Både CDON och Discshop är pålitliga att handla ifrån Måste bara övertala pappa, annars så får vi köra in till Kvarnvideo i Malmö och beställa där sen köra dit igen och hämta.. för de hade tydligen inte i lagret. Men det är ju bara en massa onödig körning då. Edit; men oj! Discshop säljer den för 449 istället för 699 ohhh. ![]()
8 nov, 2012 11:19 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
8 nov, 2012 16:12 |
|
ailiiin
Elev |
Omgomgomgomgomgomg
Spoiler: Tryck här för att visa! 9 nov, 2012 04:07 |
|
Savi
Elev |
9 nov, 2012 07:07 |
|
Ginny00
Elev |
Can't waait until i'm coming home, JAG VILL SE GLEE
9 nov, 2012 07:23 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 nov, 2012 07:32 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen