Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker att LEJON är coolare. Sure, tigrar är också fina, men ändå
12 jan, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Tiger... tror jag... xD
12 jan, 2013 18:01 |
|
Starbuck
Elev |
12 jan, 2013 18:49 |
|
ginnyw123
Elev |
12 jan, 2013 18:54 |
|
Disenchanted
Elev |
12 jan, 2013 19:02 |
|
amanda1104
Elev |
svår... Får nog bli tiger
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2013 19:16 |
|
MissBellatrix
Elev |
Lejon c:
Hey there. You come here often? 12 jan, 2013 19:49 |
|
BlondaHermione
Elev |
12 jan, 2013 19:58 |
|
Dream
Elev |
Lejon. Jag tycker att de känns mer sympatiska på något sätt. Lejonen är också sötare, och de besitter en spännande och fin karaktär.
12 jan, 2013 20:05 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag måste nog ta båda denna gång. För några år sedan skulle jag ha sagt lejon utan att tveka, eftersom de var mina favoritdjur (och för att jag älskade Lejonkungen). Men tigern har egentligen vackrare päls (även om jag gillar lejonmanen) och dessutom tycker jag synd om dem för att de är utrotningshotade.
Resultat i frågan "tiger eller lejon?": 13-12 till lejon Obs! Ny fråga i första inlägget! 13 jan, 2013 08:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen