UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Whoowhoo, I'm not forever alone! Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. Men du är inte ensam om Drarry heller!! 16 aug, 2014 20:04 |
|
Optic
Elev |
jag gillar ej game of thrones, en av de tråkigast serierna jag sett
16 aug, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag älskar blåsorkestrar
16 aug, 2014 22:50 |
|
Fairy Tale
Elev |
16 aug, 2014 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi :Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Whyyy? (just asking) De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Det är vad jag tycker. Ja, jag tycker precis som Geisha här ovanför skrev. Tycker inte de kan sjunga, och idk, något med dem stör mig bara. Men de är grymma på att dansa dock! Haha, tycker de är grymma på att dansa och sjunga! xD 17 aug, 2014 07:53 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går.
17 aug, 2014 10:48 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar blåsorkestrar Är det unpopular? xD Älskar också blåsorkestrar! (Eller ja, älskar alla orkestrar♥)
17 aug, 2014 11:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: Skrivet av Borttagen: Jag älskar blåsorkestrar Är det unpopular? xD Älskar också blåsorkestrar! (Eller ja, älskar alla orkestrar♥) Ja, det skulle jag säga Kul att du också gillar oss! 17 aug, 2014 11:26 |
|
Fenixx
Elev |
17 aug, 2014 11:28 |
|
Anne Potter
Elev |
17 aug, 2014 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



:


Mugglarportalen