Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
GODNATT MUGGLISVÄNNER!♥
Jaha. 19 okt, 2011 21:13 |
|
luckyBella
Elev |
19 okt, 2011 21:14 |
|
expelliarmus
Elev |
19 okt, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ Vem orkar vänta i en månad till när det finns 5 avsnitt att se redan nu?! :| Jag? Känslan på TVn är så mycket bättre, allt från ljudet till storleken på skärmen man kollar på. 19 okt, 2011 21:18 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: ^ Vem orkar vänta i en månad till när det finns 5 avsnitt att se redan nu?! :| Jag? Känslan på TVn är så mycket bättre, allt från ljudet till storleken på skärmen man kollar på. Man kopplar in datorn till tv;n & slår på surroundljudet! ♥
19 okt, 2011 21:19 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av IamAK: nån mer här som kollar på vampire diaries? fick nyss reda på att det börjar visas igen 18 november . det är ju evigheter kvar dit! varför så sent in på hösten? Skrivet av luckyBella: IamAK JAG! Eller hur, jag blev sur när jag fick höra datumet för säsongstart! Men tydligen så skulle säsongen starta i USA och sånt innan här i Sverige Dom första avsnitten har ju redan släppts (a) Internet is your best friend guys ♥ jag hittar aldrig nån bra sida där man kan kolla. fattar inte var alla andra hittar allt. dessutom kollar jag alltid på tv så ja.... 19 okt, 2011 21:21 |
|
luckyBella
Elev |
expelliarmus Där har du ju en poäng. Men tycker att det är lite krångligt att titta på internet än att titta på 6an. Sedan så visste jag inte att några av avsnitten släppts än, men kan nog vänta ändå
19 okt, 2011 21:22 |
|
expelliarmus
Elev |
IamAK - http://www.1channel.ch/watch-12519-The-Vampire-Diaries
Sedan går du in på det avsnittet du vill se!
19 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Eftersom jag inte äger typ 3an, 5an osv (läs alla betalkanaler) har jag 0 koll på serier förutom House x)
6an har jag dock... Men jag kollar på Glee på internet x) 19 okt, 2011 21:30 |
|
IamAK
Elev |
expelliarmus - men måste man vara medlem på sidan eller nåt?
19 okt, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen