F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Episkey
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Episkey: HEEEEEEJ FISA MÄNNISKOR! Jag är så totally awesome som tänker bli aktiv här nu igen :3 OOOOH HAAAAI 8D Vad kul, jag har saknat dig :3 Och jag har saknat er!!! Jag har inte träffat eller pratat med er på eeeeevigheeter ju!
18 feb, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: ingen har brytt sig om att flytta den idk?? oh my god ![]() Elin@ Twilight kunskap!! gråter du hade också en twilight-period ♥ 18 feb, 2013 21:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
18 feb, 2013 22:58 |
|
Borttagen
|
panfu för evigt
jag och louise 2 hade ett konto tillsammans eller, först var det bara hennes men mitt blev hackat p.g.a. en polare som typ fick en annan användare att lista ut mitt lösenord och hon var snäll och sade att jag fick låna hennes anyway så vi betalade av någon anledning för att vara guldpandor i ett halvår it was awesome, vi tillhörde ju de coola kidsen ett tag 19 feb, 2013 01:26 |
|
Elin@
Elev |
KossanBerta- japp. twilight var typ min första fandom. sigh.
19 feb, 2013 11:01 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
hdfdjsfh so cute
clubpenguin var tusen gånger roligare though - men jag kommer inte in på mitt konto??!?!? gah
19 feb, 2013 18:23 |
|
Stranger
Elev |
Jag kommer inte ihåg någon av mina inloggninhar på sådana sidor.. Lite synd.
19 feb, 2013 18:27 |
|
Elin@
Elev |
lousie- jag kommer inte heller in??
de kanske tog bort inaktiva konton urgh 19 feb, 2013 18:27 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
ahmagash kolla så många vi är i den här tråden helt plötsligt :'
nänin: noooooOOoOoOOOooOO SÅ KAN MAN JU INTE BARA GÖRA VA
19 feb, 2013 18:28 |
|
Elin@
Elev |
viemze: men eller hur fatta hur många hattar jag hade liksom
och vad var det som harriet kallade almanzo?? 19 feb, 2013 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen