Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
30 sep, 2015 21:03 |
|
fakeliampayne
Elev |
30 sep, 2015 21:10 |
|
Beben
Elev |
"Har inte vi dubbeltimme med Slytherin nu?" frågar jag Harry och han nickar kort.
"Jo, jag tror det." 30 sep, 2015 21:16 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag går mot nästa lektion som jag är ganska säker på att vi har tillsammans med Gryffindor, och jag är nervös eftersom att jag inte vet vad jag ska säga till Liam om hans stav. Det är ju mitt fel att den är borta.
![]()
30 sep, 2015 21:30 |
|
Beben
Elev |
30 sep, 2015 21:32 |
|
fakeliampayne
Elev |
30 sep, 2015 21:40 |
|
Beben
Elev |
30 sep, 2015 21:41 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Hur var första lektionen?" Jag fortsätter att ha mina armar om honom och ler för att få honom att inte börja prata om sin stav igen.
![]()
30 sep, 2015 21:43 |
|
Beben
Elev |
30 sep, 2015 21:47 |
|
fakeliampayne
Elev |
30 sep, 2015 21:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen