Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Danzi: Det är jätte sorgligt.. Kurts pappa har fått en hjärtattack Åh neej är det den?!?! Cheeesus! One of us är riktigt bra 7 nov, 2012 19:05 |
|
hyperion
Elev |
7 nov, 2012 19:43 |
|
GinnyOlivia
Elev |
: ((( nU ÄR LIKSOM ALLA PÅ OLIKA STÄLLEN OCH HIMLA NYA ELEVER INGEN BRYR SIG jag blir så ledsen : ((( ![]()
7 nov, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2012 20:04 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: : ((( nU ÄR LIKSOM ALLA PÅ OLIKA STÄLLEN OCH HIMLA NYA ELEVER INGEN BRYR SIG jag blir så ledsen : ((( Det bästa var att jag fick säsong 1 känsla all over again när det där avsnittet sändes, och säsong 1 är ju bäst. Enda som blev bättre sen var att Sam dök upp, allt annat gick ju typ rakt åt pipsvängen (okej, Britanna happening var underbart det med). ![]()
7 nov, 2012 20:05 |
|
Danzi
Elev |
7 nov, 2012 20:24 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Danzi: Kan säga att det blev många tårar under det där avsnittet.. :'( Åh herregud då är det dags för Duets för dig nu alltså. Det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det, Kurt och Sam är så fina att jag dör. ![]()
7 nov, 2012 20:28 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av hyperion: Japp, kollar på det avsnittet nu Skrivet av Danzi: Kan säga att det blev många tårar under det där avsnittet.. :'( Åh herregud då är det dags för Duets för dig nu alltså. Det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det, Kurt och Sam är så fina att jag dör. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
7 nov, 2012 20:44 |
|
APELSiiN
Elev |
Åh, minns förra året i början av jullovet när jag blev obsessed with Glee.
Jag kollade HELA dagarna, åt mat osv vid datorn, vaknade kl 7.00 och somnade vid 3 tiden. Ställde inte ens klockan på 7, jag bara vaknade och tänkte på Glee direkt. Saknar det lite... ![]()
7 nov, 2012 21:29 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Danzi: Kan säga att det blev många tårar under det där avsnittet.. :'( Åh herregud då är det dags för Duets för dig nu alltså. Det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det, Kurt och Sam är så fina att jag dör. åhnej Kum feels :'(( jag multishippar extremmycket när det gäller glee. dET FINNS SÅ MÅNGA SHIPS MED POTENTIAL ![]()
7 nov, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen