UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 aug, 2014 10:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c What?! Hur kan man inte gilla Dramione, de är så gulliga tillsammans!!! Nej, men grejen är väl den att jag shippar Drarry för mycket^^ tål det liksom inte :s Gillar inte Dramione, och hatar Ginny:c haha 16 aug, 2014 11:37 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. 16 aug, 2014 13:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Whyyy? (just asking) De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Det är vad jag tycker. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 aug, 2014 14:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Whyyy? (just asking) De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Det är vad jag tycker. Ok, du tycker vi precis tvärtom xD Men man kan inte gilla alla... 16 aug, 2014 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Whoowhoo, I'm not forever alone! Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. 16 aug, 2014 15:31 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Whyyy? (just asking) De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Det är vad jag tycker. Ja, jag tycker precis som Geisha här ovanför skrev. Tycker inte de kan sjunga, och idk, något med dem stör mig bara. Men de är grymma på att dansa dock! En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 16 aug, 2014 19:41 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-.
16 aug, 2014 19:44 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Min mamma har fått för sig att spela non-stop rix fm i bilen är en sjukt bra idé.Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-. Speciellt när man ska åka i 4 timmar. Nu blir jag irriterad någon ens nämner "Katy Perry".
16 aug, 2014 19:51 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Förut när jag åkte taxi till skolan varje dag så spelade de bara rixfm eller typ dansbandsmusik. Rixmorgonzoo var det värsta jag visste Skrivet av yerAwizardThea: Min mamma har fått för sig att spela non-stop rix fm i bilen är en sjukt bra idé.Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-. Speciellt när man ska åka i 4 timmar. Nu blir jag irriterad någon ens nämner "Katy Perry".
16 aug, 2014 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen