Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 337 338 339 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Noaidi:
Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo.


Whyyy? (just asking)

16 aug, 2014 10:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gillar inte Dramione:c

What?! Hur kan man inte gilla Dramione, de är så gulliga tillsammans!!! + forever!
Haha
Nej, men grejen är väl den att jag shippar Drarry för mycket^^ tål det liksom inte :s
Gillar inte Dramione, och hatar Ginny:c haha
Och allt beror på Drarry.

16 aug, 2014 11:37

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gillar inte Dramione:c


Då är vi två om det, ogillar Dramione.

16 aug, 2014 13:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noaidi:
Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo.


Whyyy? (just asking)

De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Vet inte om det bara är jag men det känns som att de tror att de är något ibland......

Det är vad jag tycker.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 aug, 2014 14:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noaidi:
Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo.


Whyyy? (just asking)

De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Vet inte om det bara är jag men det känns som att de tror att de är något ibland......

Det är vad jag tycker.


Ok, du tycker vi precis tvärtom xD Men man kan inte gilla alla...

16 aug, 2014 14:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Gillar inte Dramione:c


Då är vi två om det, ogillar Dramione.
Whoowhoo, I'm not forever alone!

16 aug, 2014 15:31

Noaidi
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noaidi:
Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo.


Whyyy? (just asking)

De gör dålig musik. Tycker inte de kan sjunga. Vet inte om det bara är jag men det känns som att de tror att de är något ibland......

Det är vad jag tycker.


Ja, jag tycker precis som Geisha här ovanför skrev. Tycker inte de kan sjunga, och idk, något med dem stör mig bara. Men de är grymma på att dansa dock!

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

16 aug, 2014 19:41

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 aug, 2014 19:44

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-.
Min mamma har fått för sig att spela non-stop rix fm i bilen är en sjukt bra idé.
Speciellt när man ska åka i 4 timmar.

Nu blir jag irriterad någon ens nämner "Katy Perry".

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

16 aug, 2014 19:51

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av yerAwizardThea:
Jag tycket att RixFm suger.. De spelar aldrig något som är nytt, bara som de vet är populärt nog att spelas. Nä ush .-.
Min mamma har fått för sig att spela non-stop rix fm i bilen är en sjukt bra idé.
Speciellt när man ska åka i 4 timmar.

Nu blir jag irriterad någon ens nämner "Katy Perry".
Förut när jag åkte taxi till skolan varje dag så spelade de bara rixfm eller typ dansbandsmusik. Rixmorgonzoo var det värsta jag visste

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 aug, 2014 19:58

1 2 3 ... 337 338 339 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.