Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
MindJolt Games.
19 okt, 2011 20:27 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HEJ PEOPLE what are you up to? Försöker övertala min pappa att det inte är bra med sprutor och vaccin! Speciellt inte när man har idrott EFTER sprutan! Dessutom: Ringar! Bra Taiming! Jaha. 19 okt, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
åh fy.. sprutor </3
19 okt, 2011 20:46 |
|
luckyBella
Elev |
19 okt, 2011 20:53 |
|
linnvendela
Elev |
Jag med! Funderar på att bli sjuk i morgon... Men då kommer jag ändå få ta den, fast alldeles själv... Jag har tagit sprutor fem gånger förut och alla gånger har jag börjat storgråta inför hela klassen
Jaha. 19 okt, 2011 20:55 |
|
IamAK
Elev |
nån mer här som kollar på vampire diaries? fick nyss reda på att det börjar visas igen 18 november . det är ju evigheter kvar dit! varför så sent in på hösten?
19 okt, 2011 21:00 |
|
luckyBella
Elev |
IamAK JAG! Eller hur, jag blev sur när jag fick höra datumet för säsongstart! Men tydligen så skulle säsongen starta i USA och sånt innan här i Sverige
19 okt, 2011 21:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av IamAK: nån mer här som kollar på vampire diaries? fick nyss reda på att det börjar visas igen 18 november . det är ju evigheter kvar dit! varför så sent in på hösten? Skrivet av luckyBella: IamAK JAG! Eller hur, jag blev sur när jag fick höra datumet för säsongstart! Men tydligen så skulle säsongen starta i USA och sånt innan här i Sverige Dom första avsnitten har ju redan släppts (a) Internet is your best friend guys ♥
19 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
Muggleposta med mig någon?
19 okt, 2011 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen