Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
reckless
Elev |
Nyponsoppa
CharmBlood26477 @ Pottermore 11 jan, 2013 22:16 |
|
Lunah~
Elev |
11 jan, 2013 22:18 |
|
Disenchanted
Elev |
11 jan, 2013 22:37 |
|
ginnyw123
Elev |
11 jan, 2013 23:22 |
|
Borttagen
|
Hallonkräm är så gooooott ♥
12 jan, 2013 12:11 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker båda är väldigt smarriga (och dessutom är de barndomsminnen), så det är ett ganska svårt val ... Men även om jag gillar hallon mer än nypon så får det bli nyponsoppa, eftersom soppans konsistens är ännu lite godare än krämens. Fast lätt är det inte!
Resultat i frågan "hallonkräm eller nyponsoppa?": 16-15 till nyponsoppa! Obs! Ny fråga i första inlägget! 12 jan, 2013 13:32 |
|
LeEckan
Elev |
Hallonkräm ♥
Gilla mig på facebook! Tack! http://www.facebook.com/pages/Emanuel-Hansson/524344977622436 12 jan, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
Lejon!
Lejonkungen liksom♥... Och så är jag helt enkelt mer fascinerad av lejon, de är häftiga djur (precis som tigrar, men som sagt, jag gillar lejon mer) 12 jan, 2013 13:45 |
|
Lunah~
Elev |
12 jan, 2013 13:56 |
|
MizzNina
Elev |
Tiger.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jan, 2013 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen