UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar inte Dramione:c
14 aug, 2014 11:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 aug, 2014 12:02 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. Då är vi tre. ![]()
14 aug, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: fyra. Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. Då är vi tre. 14 aug, 2014 17:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: fyra. Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. Då är vi tre. Fem. Egentligen har jag väl inte lyssnat, så det kanske är lite dumt att döma men allt prat om dem gör mig bara irriterad. Jag är inte så förtjust i pojkband heller så. Spoiler: Tryck här för att visa!
14 aug, 2014 17:16 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: fyra. Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. Då är vi tre. Fem. Egentligen har jag väl inte lyssnat, så det kanske är lite dumt att döma men allt prat om dem gör mig bara irriterad. Jag är inte så förtjust i pojkband heller så. Spoiler: Tryck här för att visa! Så sant, så sant! ![]()
14 aug, 2014 17:30 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Om de hade sett ut som schimpanser hade de DEFINITIVT blivit populära, hur coolt och gulligt skulle inte det vara? ^^ Men jag förstår din poäng. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: fyra. Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noaidi: Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo. Inte jag heller. Då är vi tre. Fem. Egentligen har jag väl inte lyssnat, så det kanske är lite dumt att döma men allt prat om dem gör mig bara irriterad. Jag är inte så förtjust i pojkband heller så. Spoiler: Tryck här för att visa! 14 aug, 2014 19:07 |
|
Bullen1
Elev |
14 aug, 2014 21:20 |
|
Archarec
Elev |
Majs i saker är äckligt. Minimajs och majskolvar är okej, men inte majskorn som utfyllnad i saker. Typ majs i ris. Eller köttfärslimpa (vilket jag i och för sig inte äter). Eller tacofärs. Det värsta måste nog ändå vara majs i sallad. DET PASSAR JU INTE ENS. Smakerna skär sig. Blä. Majs ska ätas i miniformat eller separat. Punkt.
15 aug, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c What?! Hur kan man inte gilla Dramione, de är så gulliga tillsammans!!! 16 aug, 2014 08:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen