Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har det just nu :3
Jag har aldrig spelat Minecraft o.o 10 maj, 2014 17:30 |
|
Lolli99
Elev |
Det har jag! ^^
Jag har aldrig varit bra på att sjunga =.= 10 maj, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Folk säger att jag är det, men jag tycker inte det... så det beror på hur man ser det
Jag har aldrig gått på fotboll 10 maj, 2014 18:06 |
|
Zeruda
Elev |
Inte jag heller.
Jag har inte ätit cheese stars (ostbågar) ännu. SIND SIE DAS ESSEN? NEIN, WIR SIND DIE JÄGER!!! 10 maj, 2014 18:44 |
|
Anna-chan
Elev |
Nope ^^
Jag har aldrig gråtit när en karaktär jag tycker om i en serie dör Join the dark side, we have cookies~
10 maj, 2014 23:36 |
|
Borttagen
|
Nä, men i en film...
Jag har aldrig varit på Eurovision 10 maj, 2014 23:38 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 maj, 2014 23:38 |
|
Anna-chan
Elev |
10 maj, 2014 23:38 |
|
Pinkie Pie
Elev |
11 maj, 2014 01:08 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig varit populärast i skolan. 11 maj, 2014 01:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen