Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av hyperion: Var inne på en Slash röstning och av alla glee ships som finns så valde de... Sam/Finn? Den shipprn är ju rätt oexisterande liksom, Kurtofsky, Kum, Seblaine eller något hade ju varit mer logiskt haha... o.0 Liksom, VAR är deras kemi?
6 nov, 2012 13:31 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av hyperion: Var inne på en Slash röstning och av alla glee ships som finns så valde de... Sam/Finn? Den shipprn är ju rätt oexisterande liksom, Kurtofsky, Kum, Seblaine eller något hade ju varit mer logiskt haha... o.0 Liksom, VAR är deras kemi? Exakt! De har en mysig bromance, men det närmaste jag sett dem var typ när Finn kom till Mckinley nu i säsong fyra och Sam kramade honom och någon skrev att det såg ut som en återförening när ens man kommer hem från armen... Men av alla slash ships som Glee har, så väljer de att ha med den? ![]()
6 nov, 2012 13:57 |
|
Ginny00
Elev |
JAG DRÖMDE ATT JAG TRÄFFADE DARREN CRISS INATT.
Han var klädd exakt så som han är när Blaine sjunger It's not unusual i säsong tre, och han var jättetrevlig, och vi satt och pratade jättelänge innan jag vaknade. ..Älskar mina drömmar ibland ♥ 6 nov, 2012 15:08 |
|
EmahS
Elev |
6 nov, 2012 17:07 |
|
Savi
Elev |
Min reaktion när jag såg det: FINALLY! Har tänkt på det sen typ första säsongen och bara - det måste ju komma någon gång. Blev lite dissapointed när Brittany åt Lucky Charms istället för Cheerios variant på desamma
6 nov, 2012 17:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
6 nov, 2012 17:10 |
|
melle-hjrta
Elev |
Har precis fått TV11 på tv:n
6 nov, 2012 19:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Har precis fått TV11 på tv:n 21.00 & 23.00 på onsdagar. Och de började om förra veckan med säsong 4. Så det är avsnitt 2 säsong 4 imorgon
6 nov, 2012 19:19 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av melle-hjrta: Har precis fått TV11 på tv:n 21.00 & 23.00 på onsdagar. Och de började om förra veckan med säsong 4. Så det är avsnitt 2 säsong 4 imorgon Tackar tackar! ♥ 6 nov, 2012 19:21 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av hyperion: Var inne på en Slash röstning och av alla glee ships som finns så valde de... Sam/Finn? Den shipprn är ju rätt oexisterande liksom, Kurtofsky, Kum, Seblaine eller något hade ju varit mer logiskt haha... Det skulle tagit Kurtbastian. Då skulle det iaf inte ha varit typ 0.06% röster.. xD 6 nov, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen