UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: trodde ej det var en unpopular opinion tills jag hörde alla mina kompisar prata om hur bra han är??? GILLAR INTE NASH GRIER håller även med om att jag ej tycker om honom also Vem är Nash Grier och vad har han gjort? :o "Him and a couple of his thought it would be nice to make a video of what they like In a girl. They said sexist stuff like girls shouldn't be boring, entertain them, not have and body hair. Not have dull hair be cool be hard to get get but but not too hard but if you're too easy to get you're a whore? It was complete bullcrap." Hittade detta på Yahoo men har innan sett en Powerpoint där det förklarades alla saker som han gör. Kort sagt, han diskriminerar, är sexistisk och vad jag har förstått även homofob. (click and drag)
12 aug, 2014 01:22 |
|
Noaidi
Elev |
Jag tycker verkligen, verkligen inte om The Fooo.
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 12 aug, 2014 02:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: trodde ej det var en unpopular opinion tills jag hörde alla mina kompisar prata om hur bra han är??? GILLAR INTE NASH GRIER håller även med om att jag ej tycker om honom also Vem är Nash Grier och vad har han gjort? :o "Him and a couple of his thought it would be nice to make a video of what they like In a girl. They said sexist stuff like girls shouldn't be boring, entertain them, not have and body hair. Not have dull hair be cool be hard to get get but but not too hard but if you're too easy to get you're a whore? It was complete bullcrap." Hittade detta på Yahoo men har innan sett en Powerpoint där det förklarades alla saker som han gör. Kort sagt, han diskriminerar, är sexistisk och vad jag har förstått även homofob. I see. Smått förvånad att det är en unpopular opinion att inte gilla honom. Samtidigt kan jag förstå det då jag själv var offer för den där småflickefantasin att vilja bli dominerad utav kärlek. Förhoppningsvis växer de flesta ifrån det som jag gjorde. 12 aug, 2014 02:37 |
|
Borttagen
|
Gillar inte Nicki Minaj, hennes stil och musik, tycker hon överdriver alldeles för mycket.
Den enda låten jag gilla med henne är Beez in the trap. 12 aug, 2014 20:22 |
|
Nightlock
Elev |
Tycker att Josh Hutcherson och Liam Hemsworth är helt fel för Peeta och Gale. Sorry alla som älskar dem, men de är bara liksom...fel :|
![]()
12 aug, 2014 20:48 |
|
Pixie
Elev |
14 aug, 2014 02:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: det är ju bah mjöl och vatten. smakar inte shize. pasta är vidrigt 14 aug, 2014 08:58 |
|
Emma Granger
Elev |
Usch för PLL
Trött tjej <333 14 aug, 2014 09:59 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag hatar alla tv-program som är dubbade
14 aug, 2014 10:17 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Caleb!
14 aug, 2014 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen