Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: holy sh't..... I NEED THOSE, DAMN IT THAT I DONT HAVE A FIREPLACE D': THIIIS! Vad fan är det för efterblivet hur jag bor i , utan FIREPLACE! 19 okt, 2011 19:36 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 19:38 |
|
si_tonks
Elev |
19 okt, 2011 19:40 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR TILLBAKA. HAR PLUGGAT SO MEN NU ÄR JAG TILLBAKA ;D
19 okt, 2011 19:44 |
|
linnvendela
Elev |
Kom hem till mig, jag har en fireplace! Omd, jag kom inte på vad det heter på svenska...O.o
Jaha. 19 okt, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Kom hem till mig, jag har en fireplace! Omd, jag kom inte på vad det heter på svenska...O.o Kom inte heller på vad det heter XD 19 okt, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: En brasa eller? Jag fan vet ej min svenska suger kamelballe :< Kom hem till mig, jag har en fireplace! Omd, jag kom inte på vad det heter på svenska...O.o 19 okt, 2011 19:48 |
|
si_tonks
Elev |
19 okt, 2011 19:49 |
|
linnvendela
Elev |
Typ kamin... Eller någonting såndant... Google translate säger "Öppen spis" i alla fall!
Jaha. 19 okt, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen