Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Roligt!
Båda två, menade jag! haha Flismos och Fågel-fenix! Fast alla är ju jättekreativa! Winter is coming... 29 feb, 2012 07:46 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska har inte alfabetets tre sista bokstaver nu sa darfor har jag lite stavfel. Jag ska saga ut kvicken i tra imorgon och gora puppet pals ;D Azome! Om jag hinner så ska jag göra en Gryff-mössa på slöjden idag. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 feb, 2012 07:48 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Coolt! Jag har inte slöjd för tillfället, men jag ska nog göra en och annan trollstav nästa gång!
Winter is coming... 29 feb, 2012 07:50 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Ska har inte alfabetets tre sista bokstaver nu sa darfor har jag lite stavfel. Jag ska saga ut kvicken i tra imorgon och gora puppet pals ;D Azome! Om jag hinner så ska jag göra en Gryff-mössa på slöjden idag. Jag håller på med en Ravenclaw mössa i slöjden! ![]()
29 feb, 2012 07:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Ska har inte alfabetets tre sista bokstaver nu sa darfor har jag lite stavfel. Jag ska saga ut kvicken i tra imorgon och gora puppet pals ;D Azome! Om jag hinner så ska jag göra en Gryff-mössa på slöjden idag. Jag håller på med en Ravenclaw mössa i slöjden! Här går du ju i Gryffindor...? 29 feb, 2012 07:53 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Ska har inte alfabetets tre sista bokstaver nu sa darfor har jag lite stavfel. Jag ska saga ut kvicken i tra imorgon och gora puppet pals ;D Azome! Om jag hinner så ska jag göra en Gryff-mössa på slöjden idag. Jag håller på med en Ravenclaw mössa i slöjden! Här går du ju i Gryffindor...? Japp, fast det var min kompis som hjälpte mig att hamna i Gryffindor för jag ville det, men numera känner jag mig som en Ravenclaware XD ![]()
29 feb, 2012 07:55 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hha du är samma som min syrra då!? Hon är mest en Ravenclaw erller Hufflepuff, men hon vill också vara Gryffindor, hon är beslutsångesttyp, hehe! Love u Lolligalollan00!
Winter is coming... 29 feb, 2012 08:08 |
|
Flismos
Elev |
Jag har lov nu så får klara mig med det jag har
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 feb, 2012 08:59 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av WhiteTwice:
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av JosefinFini: Fick denna av min pappa idag ![]() *Glad* Håller på med en kvick vad äre? :0 ______________________________________________________________ Haha kanske lite svårt att se, men det är en sån där sak som man kan ha sl-kort (och andra kort), pengar och sånt i Har gjort en gyllene kvick idag, bild finns på bloggen ÅH! VART HAR HAN KÖPT DEN!? :0000 FRÅGA,FRÅGA,FRÅGA! __________________________________________________________________ Strax Skrivet av mican00: Jättesnygg! men en sak... Det var inte jag som visade den det var Weasleygirl98 eller någon som gjorde det Skrivet av Weasleygirl98: Cool skylt! Och assnygga trollstavar! Jaha, jag trodde att du också hade beskrivit hur man gjorde kvicken, mican00! haha, jaja Om du tittar på kvicken så ser du att det är cerinitlera som den är gjord av, av den gör du en boll som är själva kroppen, efter det för du som långa "trrådar" och skär i olika längder som du sedan sätter ihop som panflöjtar på kroppen, om du vet hur dem ser ut. Du gör lite mönster och har den i ugnen tills den har stelnat, då låter du den svalna och målar den gild! Tack så hemskt mycket allihop! Haha ojsan! Har ändrat nu Din kvick är verkligen jättesnygg! Skrivet av Borttagen: Ska har inte alfabetets tre sista bokstaver nu sa darfor har jag lite stavfel. Jag ska saga ut kvicken i tra imorgon och gora puppet pals ;D Haha! Jag älskar puppet pals ![]()
29 feb, 2012 11:46 |
|
WhiteTwice
Elev |
heter affären strax?
eller skulle du fråga strax? :3 29 feb, 2012 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen