Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Alltså... detta är ett av de få stunderna då jag säger rakt ut att jag ÄLSKAR DIANA! Haha!! Alltså. Hela det avsnittet ♥ Men Dianna är nog ändå bäst! Tycker det är synd att det är så få som får... visa sig i den... delen...
5 nov, 2012 17:27 |
|
ailiiin
Elev |
Danzi, yaaay
5 nov, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥
5 nov, 2012 20:23 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Bästa låten kommer ju mot slutet ♥
5 nov, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Åh, på den här episoden? Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Bästa låten kommer ju mot slutet ♥ 5 nov, 2012 20:30 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Åh, på den här episoden? Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Bästa låten kommer ju mot slutet ♥ Yes Jag älskar den iallafall!
5 nov, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Åh jippie, är typ där snart ^^ ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Åh, på den här episoden? Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Bästa låten kommer ju mot slutet ♥ Yes Jag älskar den iallafall! 5 nov, 2012 20:37 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Omg älskar den.. Klaine är så fluffing sötaaaaaaaa ♥ 5 nov, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ailiiin: Åh ja, måste se den 10 gånger till när jag kommer hem från skolan ♥Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu tittar jag på episod 7 på säsong 3 och jag har spolat tillbaka 6 gånger på den delen då Blaine och Kurt sjunger Fuckin' Perfect till Santana. ÅHÅHÅHÅH ♥ Omg älskar den.. Klaine är så fluffing sötaaaaaaaa ♥ 6 nov, 2012 07:00 |
|
hyperion
Elev |
Var inne på en Slash röstning och av alla glee ships som finns så valde de... Sam/Finn? Den shipprn är ju rätt oexisterande liksom, Kurtofsky, Kum, Seblaine eller något hade ju varit mer logiskt haha...
![]()
6 nov, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen