Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Hemmagjord nyponsoppa är gudomligt gott! Plus att det alltid var det godaste när sjukdomar som magsjuka och sängliggandes förkylningar tog över kroppen när man var barn.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 10:47 |
|
Sirius_Musta
Elev |
11 jan, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
Dagens "antingen-eller", 11 januari: nyponsoppa eller hallonkräm ? Hallonkräm! nyponsoppa tvingades jag alltid i då jag var liten och sjuk. Och hallonkräm med lite kaffegrädde är underbart gott, smakar lite som sommar. 11 jan, 2013 11:31 |
|
T3DDY
Elev |
11 jan, 2013 14:39 |
|
NyTo
Elev |
11 jan, 2013 14:43 |
|
Hemira
Elev |
Hallonkräm, helt klart!
11 jan, 2013 14:44 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Vet inte har inte ätit nåt men hallonkräm låter godare!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 11 jan, 2013 14:50 |
|
LunaLove<3
Elev |
11 jan, 2013 15:10 |
|
Borttagen
|
Svårt!! Jag tycker bättre om hallon än nypon och jag gillar soppa mer än kräm! Men jag gillar nypon mer än kräm också... alltså:
1. Hallon 2. Soppa 3. Nypon 4. Kräm En analys av denna lista visar alltså att nyponsoppa är det givna valet för mig! Fast jag råkade skriva hallonsoppa först. Och nypon måste vara ett av de sötaste orden ever ♥ 11 jan, 2013 15:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-11 kl. 15:27
|
|
LunaLovegood1
Elev |
11 jan, 2013 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen