UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa.... Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel... Samma här!! Älskar också djur och människor är läskiga!! Ja, jag med D: Blir så berörd av det. Av ett skadat barn kan jag typ lätt bara klicka förbi/gå förbi men ett skadat djur sätter sig mer. Jaa, samma här D: Brukar släppa ut spindlarna om de är i mitt hus : ) Reklamerna av de skadade människorna klarar jag av att se men knappt djuren. Blir så ledsen. :< Så söta ju men det är så hemskt. När jag ser en spindel brukar jag alltid säga till mamma haha. Är jätterädd för spindlar. Spelar ingen roll hur små dem är, de är lika läskiga som de stora. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2014 14:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa.... Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel... Samma här!! Älskar också djur och människor är läskiga!! Ja, jag med D: Blir så berörd av det. Av ett skadat barn kan jag typ lätt bara klicka förbi/gå förbi men ett skadat djur sätter sig mer. Jaa, samma här D: Brukar släppa ut spindlarna om de är i mitt hus : ) Reklamerna av de skadade människorna klarar jag av att se men knappt djuren. Blir så ledsen. :< Så söta ju men det är så hemskt. När jag ser en spindel brukar jag alltid säga till mamma haha. Är livrädd för spindlar. Jaa, samma häär!! Blir oxå ledsen. Varje gång jag ser/läser om tex. en katt som far illa måste jag pussa lite extra på min kisse för att det ska kännas bättre för mig ^^ haha okeej x) Jaa, jag är inte rädd för dom alls. Okej, en giftig spindel skulle jag nog inte vilja hålla i handen men en annan spindel går så bra så : ) Men jag är van 17 jul, 2014 14:03 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte Harry. Alltså huvudkaraktären till den bokserie som vi alla älskar på detta forum. Jag tål honom helt enkelt inte, i alla fall från och med femte boken, då han börjar bli otrevlig och dryg utan anledning. Får utbrott på sina vänner när de minst anar det, utan att de ens sagt något om honom. Tror att allt handlar om honom (låter lite som Snape nu va?) som till exempel när de ska dricka polyjuice-elexir och förvandlas till honom och han bara "Nej, ni ska inte offra er för min skull." Eller när han försöker dra innan bröllopet. Kriget handlar inte bara om Harry, utan om alla, inklusive mugglare. Därför gillar jag det Ron säger när han försöker dra, kommer dock inte ihåg om det han sa i filmen hände i boken, kommer endast ihåg att han faktiskt stoppar Harry.
Sedan gillar jag inte heller Sirius. Han ser i princip bara James i Harry, och försöker forma honom till en ny James i princip, bara för att han själv ska må bättre. Dessutom är han en hycklare. Han säger till Ron i fjärde boken: "Om du vill veta en mans sanna värde, lägg då märke till hur han behandlar sina underlydande, inte sina jämlikar." Och vad gör han med Krake då? Ger han honom någon form av respekt? Nej, och visst, Krake verkar inte vara så varmhjärtad förrän mot slutet, men Sirius är minst lika dålig. Men ska säga detta, kan fortfarande se bra kvaliteter i båda karaktärer, annars skulle jag nog inte pallat läsa böckerna, men jag föredrar definitivt andra karaktärer över dem. Så, nu har jag svamlat färdigt. 20 jul, 2014 17:43 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte en av världens mest omtyckta bokserier. Och den heter...
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 jul, 2014 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att shipping är lite konstigt. Jag fattar ju att man kanske tycker om två personer som ett par, men att shippa ihop två personer som Aragorn och Legolas eller Harry och Draco gör det lite spänt. Missföstå mig inte, har inget problem hem homosexualitet. Själv tycker jag att det hade varit så akward att titta på det att jag förmodligen dött. Fast ships som är riktiga par är inte like akward. Av någon anledning.
10 aug, 2014 17:36 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte Harry. Alltså huvudkaraktären till den bokserie som vi alla älskar på detta forum. Jag tål honom helt enkelt inte, i alla fall från och med femte boken, då han börjar bli otrevlig och dryg utan anledning. Får utbrott på sina vänner när de minst anar det, utan att de ens sagt något om honom. Tror att allt handlar om honom (låter lite som Snape nu va?) som till exempel när de ska dricka polyjuice-elexir och förvandlas till honom och han bara "Nej, ni ska inte offra er för min skull." Eller när han försöker dra innan bröllopet. Kriget handlar inte bara om Harry, utan om alla, inklusive mugglare. Därför gillar jag det Ron säger när han försöker dra, kommer dock inte ihåg om det han sa i filmen hände i boken, kommer endast ihåg att han faktiskt stoppar Harry. Så, nu har jag svamlat färdigt. Du stal mina ord. 10 aug, 2014 17:48 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag gillar inte Orange Is The New Black, ser inte det speciella i den serien för att vara ärlig.
10 aug, 2014 17:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GILLAR INTE NASH GRIER
speech! 11 aug, 2014 23:04 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av AlvaRawenclaw: trodde ej det var en unpopular opinion tills jag hörde alla mina kompisar prata om hur bra han är??? GILLAR INTE NASH GRIER håller även med om att jag ej tycker om honom also 11 aug, 2014 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: trodde ej det var en unpopular opinion tills jag hörde alla mina kompisar prata om hur bra han är??? GILLAR INTE NASH GRIER håller även med om att jag ej tycker om honom also Vem är Nash Grier och vad har han gjort? :o 12 aug, 2014 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen