F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
"jaa jag lovar att jag ska komma på nästa träff" - nänin
träffdagen eller dagen innan: "nä orkar inte" - nänin
1 feb, 2013 22:17 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: "jaa jag lovar att jag ska komma på nästa träff" - nänin träffdagen eller dagen innan: "nä orkar inte" - nänin jag bröt armen r u stupid?? och nästa vill jag inte på för att den ska vara hemma hos någon eller whatever och det är liksom en människa som jag inte träffat så awkward liksom 1 feb, 2013 22:24 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 feb, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
jaha, då kommer man inte träffa elin förrens om typ 2 månader om hon orkar lämna huset då
kanske i mars? sådär ett år sedan vi träffades sist. låter väl trevligt. 2 feb, 2013 00:51 |
|
Elin@
Elev |
12 feb, 2013 19:54 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
12 feb, 2013 20:00 |
|
Elin@
Elev |
/hairflip/
12 feb, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
elin
DAT GIF JAG GRÅTER 12 feb, 2013 22:08 |
|
Elin@
Elev |
13 feb, 2013 19:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
14 feb, 2013 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen