Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tramptass96
Elev |
Mihihihi, lite stolt över mig själv! jag började göra egna posts på tumblr, inte orkat med innan så ibland har jag bara rebloggat lite.. dåligt av mig men: http://seaweedlov3.tumblr.com/ >:3 You know you want to look!
![]() CreepyCorner
30 maj, 2012 17:35 |
|
Ida S
Lärare |
W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag...
"we live together, and harry does all the cooking." 30 maj, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag... Man kan aldrig reblogga för mycket Sherlock. ò__ó 31 maj, 2012 11:02 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag... Man kan aldrig reblogga för mycket Sherlock. ò__ó Nej, eller hur... men... med tanke på vad min blogg SKA handla om... så... Jag borde göra det lätt för mig och helt enklet döpa om den till en Sherlocktumblr med inslag av Harry Potter, för det är precis vad den är "we live together, and harry does all the cooking." 31 maj, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag... Man kan aldrig reblogga för mycket Sherlock. ò__ó Nej, eller hur... men... med tanke på vad min blogg SKA handla om... så... Jag borde göra det lätt för mig och helt enklet döpa om den till en Sherlocktumblr med inslag av Harry Potter, för det är precis vad den är Haha. x'D Jag skapade en Sherlock-tumblr efter ett tag... Ville inte att Minidjuret skulle få för många spoilers. Nu har min Sherlock-tumblr nästan 160 followers. owo 31 maj, 2012 11:21 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag... Man kan aldrig reblogga för mycket Sherlock. ò__ó Nej, eller hur... men... med tanke på vad min blogg SKA handla om... så... Jag borde göra det lätt för mig och helt enklet döpa om den till en Sherlocktumblr med inslag av Harry Potter, för det är precis vad den är Haha. x'D Jag skapade en Sherlock-tumblr efter ett tag... Ville inte att Minidjuret skulle få för många spoilers. Nu har min Sherlock-tumblr nästan 160 followers. owo ... det är i-am-jawnlocked va? I'm a big fan :' Asdjkg, jag har ju reichentears, men jag vet inte vad jag ska göra med den än, och jag vill inte sluta posta sherlock på ooh-magic. WHAT TO DO </3 "we live together, and harry does all the cooking." 31 maj, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: W-o-w. Jag rebloggar way too much Sherlock känner jag... Man kan aldrig reblogga för mycket Sherlock. ò__ó Nej, eller hur... men... med tanke på vad min blogg SKA handla om... så... Jag borde göra det lätt för mig och helt enklet döpa om den till en Sherlocktumblr med inslag av Harry Potter, för det är precis vad den är Haha. x'D Jag skapade en Sherlock-tumblr efter ett tag... Ville inte att Minidjuret skulle få för många spoilers. Nu har min Sherlock-tumblr nästan 160 followers. owo ... det är i-am-jawnlocked va? I'm a big fan :' Asdjkg, jag har ju reichentears, men jag vet inte vad jag ska göra med den än, och jag vill inte sluta posta sherlock på ooh-magic. WHAT TO DO </3 ![]() WAT ETT FAN OMG AAAH Eh, jag menar... Klart du är, alla älskar mig och mina tumblrs. ![]() 31 maj, 2012 11:36 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
31 maj, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
^
CONGRATZZZZZ! 31 maj, 2012 17:41 |
|
childhoodlight
Elev |
31 maj, 2012 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen