Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
5 nov, 2012 15:58 |
|
Neeyum
Elev |
Ginny00s forumsignatur är så otroligt fin jag vill bara lägga mig ner på golvet och gråta.
jag älskar quinnvideos i love it för det känns som om den verkligen visar det jag älskar med hennes karaktär åhh 5 nov, 2012 16:33 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Neeyum: Ginny00s forumsignatur är så otroligt fin jag vill bara lägga mig ner på golvet och gråta. jag älskar quinnvideos i love it för det känns som om den verkligen visar det jag älskar med hennes karaktär åhh JAG VET ♥ Jag såg den on tumblr och jag började snyfta så allvarligt av finhet att min mamma frågade vad jag gjorde.. xD Den är såååå fin och då fick inte alla bilder plats. Här finns hela posten 5 nov, 2012 16:39 |
|
Savi
Elev |
5 nov, 2012 16:51 |
|
EmahS
Elev |
5 nov, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Åh, jag älskar Don't stop believin.. ♥ Det är typ Gleelåten för mig :'D Jag började kolla på glee när det hade premiär på tv, men sen missade jag avsnitt och det slutade med att jag slutade följa serien. Men nu har min pojkvän fått mig att kolla på glee, vi såg massa avsnitt när jag var hos han på Höstlovet och jag verkligen gillar den! Är just nu på episode 14 av säsong 1 Favoritlåtarna hittills är: Keep holding on Don't stop believin Imagine 5 nov, 2012 17:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Danzi: Åh, jag älskar Don't stop believin.. ♥ Det är typ Gleelåten för mig :'D Jag började kolla på glee när det hade premiär på tv, men sen missade jag avsnitt och det slutade med att jag slutade följa serien. Men nu har min pojkvän fått mig att kolla på glee, vi såg massa avsnitt när jag var hos han på Höstlovet och jag verkligen gillar den! Är just nu på episode 14 av säsong 1 Favoritlåtarna hittills är: Keep holding on Don't stop believin Imagine Det ÄR Gleelåten ^^ 5 nov, 2012 17:05 |
|
Savi
Elev |
Alltså... detta är ett av de få stunderna då jag säger rakt ut att jag ÄLSKAR DIANA! Haha!!
5 nov, 2012 17:07 |
|
APELSiiN
Elev |
5 nov, 2012 17:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Alltså... detta är ett av de få stunderna då jag säger rakt ut att jag ÄLSKAR DIANA! Haha!! Alltså. Hela det avsnittet ♥ Men Dianna är nog ändå bäst!
5 nov, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen