Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning om det är så... båda eller inget
10 jan, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Psykolog. Jag tycker att det är viktigt att ta tag i djupa känslor!
10 jan, 2013 20:09 |
|
Lunah~
Elev |
10 jan, 2013 20:50 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag följer TVD och tycker det är bra! Games of thrones står på min "Ska se lista" och jag har sett lite klipp och sånt och jag känner på mig att det kommer vara bättre än TVD men jag kan ju inte avgöra det förrän jag har börjat titta helt så än så länge blir det Vampire Diaries!
10 jan, 2013 21:59 |
|
Ladusvalan
Elev |
Egentligen tänkte jag säga "ingen av dem" eftersom jag inte sett Game of Thrones, och inte är så intresserad av Vampire Diaries. Men eftersom jag ändå tycker att Vampire Diaries är helt OK, så får det bli det.
Resultat i frågan "Vampire Diaries eller Game of Thrones?": 13-4 till Vampire Diaries Obs!Ny fråga i första inlägget! 11 jan, 2013 08:14 |
|
MizzNina
Elev |
Nyponsoppa.
Hallon är ju sååå gross! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jan, 2013 08:14 |
|
Ginny00
Elev |
Hallonkräm, det brukade jag få hos farmor och farfar som liten ♥
11 jan, 2013 08:56 |
|
MissBellatrix
Elev |
MizzNina - håller med! Fy vad jag hatar hallon! Egentligen gillar jag inte nyponsoppa fast bättre än hallon!
Så det får bli nypon Hey there. You come here often? 11 jan, 2013 09:14 |
|
IamAK
Elev |
nyponsoppa
11 jan, 2013 09:39 |
|
Borttagen
|
Hallonkräm, älskar verkligen hallon! ♥
11 jan, 2013 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen