UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Borttagen: [user] Det finns rätt många 60- och 70-talslåtar av Cooper som jag inte står ut med och det tog rätt lång tid innan jag insåg varför så många Cooper-fans älskade hans 70-talslåtar. Men det finns så sjukt många bra 70-talslåtar också Ärligt talat är det många av dem låtarna jag aldrig lyssnat på, har mest lyssnat på några få album plus några låtar till, men försöker bättra mig! Och ännu en sak som inte har med det här att göra: Jag älskar ärtsoppa, blodpudding, potatispalt och mycket sådant. Alla tycker jag är sjukt konstig och ibland nästan blir äcklade när jag berättar det men jag gillar det.
17 jul, 2014 00:08 |
|
Borttagen
|
Jessica Tonks: Det tog ett tag innan jag lyssnade på hans äldsta album också!
Och sen en allmänt Unpopular Opinion: Jag gillar inte Sagan om Ringen, och tycker Star Wars är smått överskattat. 17 jul, 2014 00:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Och nu ännu fler saker jag inte gillar och saker för att jag bara kom på det.
Gillar inte Draco Malfoy och tycker han ser rätt äcklig ut ibland i filmerna, i vissa filmer i alla fall. Gillar inte heller Snape, ibland kan jag gilla honom lite men han var så hemsk mot sina elever ibland att det gör ont att läsa. Jag gillar inte Kristen Stewart, inte riktigt som person eller som hon skådespelar, men jag måste erkänna att hon ser bra ut! Hon är inte min typ av skådespelare bara. Jag gillar Dark Shadows, den nyaste filmen då och inte serien. Samt The Lone Ranger. Känns som om alla hatar på den, fattar inte varför riktigt...Det är typ exakt mina typer av filmer!
17 jul, 2014 00:27 |
|
Borttagen
|
Jag känner ibland att jag använder mig av Mugglis för att hålla koll på vad som är inne nuförtiden
17 jul, 2014 00:35 |
|
Elma00
Elev |
Jag tycker att det är sjukt roligt att se äldre filmer där special effekterna egentligen inte är speciellt bra.
17 jul, 2014 00:36 |
|
Frivolt
Elev |
Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på i framtiden att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!
17 jul, 2014 13:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-07-17 kl. 13:50
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2014 13:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa.... 17 jul, 2014 13:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa.... Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2014 13:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen! Samma här. Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa.... Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel... Samma här!! Älskar också djur och människor är läskiga!! Ja, jag med D: Blir så berörd av det. Av ett skadat barn kan jag typ lätt bara klicka förbi/gå förbi men ett skadat djur sätter sig mer. Jaa, samma här D: Brukar släppa ut spindlarna om de är i mitt hus : ) 17 jul, 2014 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen