Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 333 334 335 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Borttagen:
[user]
Det finns rätt många 60- och 70-talslåtar av Cooper som jag inte står ut med och det tog rätt lång tid innan jag insåg varför så många Cooper-fans älskade hans 70-talslåtar. Men det finns så sjukt många bra 70-talslåtar också Han har gjort så mycket musik att det är svårt att lyssna på allt xD Easy Action och Killer är väl de albumen jag tycker minst om. Men även på dem finns det en eller två bra låtar


Ärligt talat är det många av dem låtarna jag aldrig lyssnat på, har mest lyssnat på några få album plus några låtar till, men försöker bättra mig!

Och ännu en sak som inte har med det här att göra:
Jag älskar ärtsoppa, blodpudding, potatispalt och mycket sådant. Alla tycker jag är sjukt konstig och ibland nästan blir äcklade när jag berättar det men jag gillar det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

17 jul, 2014 00:08

Borttagen

Avatar


Jessica Tonks: Det tog ett tag innan jag lyssnade på hans äldsta album också! Började typ med Trash från 89 och gick fram i tiden därifrån. Men det finns mycket bra att upptäcka mellan 69 och 88 också Den låten av Cooper jag tycker minst om måste nästan vara Halo of Flies från Killer-albumet >.<

Och sen en allmänt Unpopular Opinion: Jag gillar inte Sagan om Ringen, och tycker Star Wars är smått överskattat.

17 jul, 2014 00:11

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Och nu ännu fler saker jag inte gillar och saker för att jag bara kom på det.
Gillar inte Draco Malfoy och tycker han ser rätt äcklig ut ibland i filmerna, i vissa filmer i alla fall. Gillar inte heller Snape, ibland kan jag gilla honom lite men han var så hemsk mot sina elever ibland att det gör ont att läsa.

Jag gillar inte Kristen Stewart, inte riktigt som person eller som hon skådespelar, men jag måste erkänna att hon ser bra ut! Hon är inte min typ av skådespelare bara.

Jag gillar Dark Shadows, den nyaste filmen då och inte serien. Samt The Lone Ranger. Känns som om alla hatar på den, fattar inte varför riktigt...Det är typ exakt mina typer av filmer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

17 jul, 2014 00:27

Borttagen

Avatar


Jag känner ibland att jag använder mig av Mugglis för att hålla koll på vad som är inne nuförtiden Jag tittar inte på TV och jag lyssnar inte på radio. Sen är det väldigt sällan jag gillar allt det där nya. Den här nya pojkbandshypen t ex gillar jag precis lika mycket som den förra på 90-talet - alltså inte alls. På 90-talet var det bara Backstreet Boys som var bra. Nu har det bara varit Jonas Brothers som varit bra, och de kom före hela den här hypen

17 jul, 2014 00:35

Elma00
Elev

Avatar

+1


Jag tycker att det är sjukt roligt att se äldre filmer där special effekterna egentligen inte är speciellt bra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

17 jul, 2014 00:36

Frivolt
Elev

Avatar

+2


Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på i framtiden att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!

17 jul, 2014 13:49

Detta inlägg ändrades senast 2014-07-17 kl. 13:50
Antal ändringar: 2

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!

Samma här.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 jul, 2014 13:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!

Samma här.


Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa....

17 jul, 2014 13:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!

Samma här.


Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa....

Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 jul, 2014 13:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Jag blir mycket mer berörd när jag ser ett djur fara illa än när jag ser en människa göra det! Så därför funderar jag på att skänka pengar till nån djurrättsorganisation än typ rädda barnen!

Samma här.


Åh, då är jag inte ensam iallafall ^^ Känner mig lixom mycket mer berörd när ett djur är skadat eller far illa lixom D: Känner mycket mer att jag blir berörd om tex. en hund far illa än om typ ett barn i afrika far illa....

Älskar djur och jag tycker inte om att vara bland folk... Hatar reklamer när man ser skadade djur. Så hemskt! </3 Känns ibland som att folk ger mer uppmärksamhet åt människor än djur ibland. Djur är lika mycket värda. Hatar insekter men mår dåligt bara av att döda en spindel...


Samma här!! Älskar också djur och människor är läskiga!! Ja, jag med D: Blir så berörd av det. Av ett skadat barn kan jag typ lätt bara klicka förbi/gå förbi men ett skadat djur sätter sig mer.
Jaa, samma här D: Brukar släppa ut spindlarna om de är i mitt hus : )

17 jul, 2014 13:58

1 2 3 ... 333 334 335 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.