Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Pansyparkinson♥ haha okej vi ändrar det till, jag vet inte om jag prioterar att se på det xD
men choklad är gött ![]()
26 maj, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Prinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube?
26 maj, 2012 22:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha okej då xD jag kan väl offra tre minuter av min dybara tid xDPrinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube? ![]()
26 maj, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då xD jag kan väl offra tre minuter av min dybara tid xD Prinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube? Bra, Prinsessan Cara. 26 maj, 2012 22:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha ja som prinsessa får jag vara diplomatisk Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då xD jag kan väl offra tre minuter av min dybara tid xD Prinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube? Bra, Prinsessan Cara. ![]()
26 maj, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
hej
26 maj, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja som prinsessa får jag vara diplomatisk Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då xD jag kan väl offra tre minuter av min dybara tid xD Prinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube? Bra, Prinsessan Cara. Har du sett Rysslands bidrag än? :3 26 maj, 2012 23:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha nej xD haha jag har inte kommit så långt än xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja som prinsessa får jag vara diplomatisk Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då xD jag kan väl offra tre minuter av min dybara tid xD Prinsessan Cara (Cara Riddle alltså) : Äh, kom igen nu! Vi slår vad då: om jag äter upp en Japp-choklad så kollar du in Youtube? Bra, Prinsessan Cara. Har du sett Rysslands bidrag än? :3 ![]()
26 maj, 2012 23:18 |
|
EMELESEL
Elev |
♥Ryktena sirkulerar om att LunaLovegood1 är världens finaste Mugglis. ♥
27 maj, 2012 08:17 |
|
BlondaHermione
Elev |
27 maj, 2012 08:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen