Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jackie
Elev |
Skrivet av arianasnape: Skrivet av Jackie: Vem var det som gjorde den fina tidvändaren? Jag orkar inte bläddra 300 sidor vilken tidvändare menar du? jag har gjort en! OOOOO!! Visa bild? och om du orkar en beskrivning? 28 feb, 2012 19:39 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 19:43 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja!
Winter is coming... 28 feb, 2012 19:43 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av JosefinFini:
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av JosefinFini: Fick denna av min pappa idag ![]() *Glad* Håller på med en kvick vad äre? :0 ______________________________________________________________ Haha kanske lite svårt att se, men det är en sån där sak som man kan ha sl-kort (och andra kort), pengar och sånt i Har gjort en gyllene kvick idag, bild finns på bloggen ÅH! VART HAR HAN KÖPT DEN!? :0000 FRÅGA,FRÅGA,FRÅGA! __________________________________________________________________ ![]() 28 feb, 2012 19:49 |
|
Weasleygirl98
Elev |
28 feb, 2012 19:55 |
|
mican00
Elev |
coola trollstavar! och registreringsskylten asså ♥ Har sett en där det stod JKR! Jättesnygg! men en sak... Det var inte jag som visade den det var Weasleygirl98 eller någon som gjorde det ![]()
28 feb, 2012 19:57 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Snygg kvick! Jag gjorde en nästan lika dan för jättelänge sedan! Här är den ![]() OMR vad snygg! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 20:00 |
|
Flismos
Elev |
Har nån en bra beskrivning på hur man gör en kvick?
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 feb, 2012 20:01 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Cool skylt! Och assnygga trollstavar!
Jaha, jag trodde att du också hade beskrivit hur man gjorde kvicken, mican00! haha, jaja Om du tittar på kvicken så ser du att det är cerinitlera som den är gjord av, av den gör du en boll som är själva kroppen, efter det för du som långa "trrådar" och skär i olika längder som du sedan sätter ihop som panflöjtar på kroppen, om du vet hur dem ser ut. Du gör lite mönster och har den i ugnen tills den har stelnat, då låter du den svalna och målar den gild! Tack så hemskt mycket allihop! Winter is coming... 28 feb, 2012 20:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-28 kl. 20:06
|
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Snygg kvick! Jag gjorde en nästan lika dan för jättelänge sedan! Här är den ![]() gud va snygg! Galet! ![]()
28 feb, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen