Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej, inte än cx
Jag har aldrig gått på högstadiet 7 maj, 2014 17:45 |
|
Ithrenniel
Elev |
7 maj, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Haha, det har jag säkert...
Jag har aldrig bott i Stockholm :c 7 maj, 2014 18:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
7 maj, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
Jo :c
Jag har aldrig sovit i tält tre nätter i rad 7 maj, 2014 19:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
7 maj, 2014 19:19 |
|
jännii
Elev |
Nej det har jag inte.
Jag har inte läst boken " the fault in our stars av John Green " ( jag ska beställa den imorgon. ♥ ) after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 7 maj, 2014 19:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av jännii: Nej det har jag inte. Jag har inte läst boken " the fault in our stars av John Green " ( jag ska beställa den imorgon. ♥ ) Nej, men den finns att hämta på bibblan om jag orkar ta mig dit nån dag snart... ![]()
7 maj, 2014 19:49 |
|
jännii
Elev |
Jag har aldrig smakat nutella.
after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 10 maj, 2014 09:54 |
|
Borttagen
|
Nej
Jag har aldrig läst ut en serie elva gånger 10 maj, 2014 09:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen