Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
4 nov, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
åh ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 nov, 2012 22:12 |
|
EmahS
Elev |
4 nov, 2012 22:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Don't worry.. AAAH HJÄLP VAD SKA RACHEL SVARA? D: Spoiler: Tryck här för att visa! 5 nov, 2012 05:49 |
|
EmahS
Elev |
5 nov, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
IIIIIH jag måste titta titta titta så jag kan komma ikapp så jag kan börja se Glee på TVn!
5 nov, 2012 09:15 |
|
Danzi
Elev |
Jag började kolla på glee när det hade premiär på tv, men sen missade jag avsnitt och det slutade med att jag slutade följa serien. Men nu har min pojkvän fått mig att kolla på glee, vi såg massa avsnitt när jag var hos han på Höstlovet och jag verkligen gillar den! Är just nu på episode 14 av säsong 1
Favoritlåtarna hittills är: Keep holding on Don't stop believin Imagine ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 nov, 2012 14:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Danzi: Jag började kolla på glee när det hade premiär på tv, men sen missade jag avsnitt och det slutade med att jag slutade följa serien. Men nu har min pojkvän fått mig att kolla på glee, vi såg massa avsnitt när jag var hos han på Höstlovet och jag verkligen gillar den! Är just nu på episode 14 av säsong 1 Favoritlåtarna hittills är: Keep holding on Don't stop believin Imagine Åh, Imagine.. ♥ 5 nov, 2012 14:39 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ja, den var så fin.. blev faktiskt tårögd när dom sjöng den. Det var igår när jag och pojkvännen satt och kolla det avsnittet. Det var mörkt i hans rum, vi höll om varandra och låten + scenen var så fin.. kände mig så lycklig då.. :' Skrivet av Danzi: Jag började kolla på glee när det hade premiär på tv, men sen missade jag avsnitt och det slutade med att jag slutade följa serien. Men nu har min pojkvän fått mig att kolla på glee, vi såg massa avsnitt när jag var hos han på Höstlovet och jag verkligen gillar den! Är just nu på episode 14 av säsong 1 Favoritlåtarna hittills är: Keep holding on Don't stop believin Imagine Åh, Imagine.. ♥ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 nov, 2012 14:42 |
|
adliitam
Elev |
5 nov, 2012 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen