Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermonii
Elev |
Vpd ♥ ♥ ♥
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 10 jan, 2013 16:21 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
10 jan, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag har väl en del att klaga på när det gäller bägge serierna men jag tycker Game of Thrones är mest underhållande att se på, tycker den har lite mer tyngd liksom.
10 jan, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Inget av dem men eftersom en the sounds låt var med i vampire diaries så väljer jag väl vampire diaries då
10 jan, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Vampire Diaries : )
10 jan, 2013 17:09 |
|
LunaLove<3
Elev |
10 jan, 2013 17:52 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Har inte sett något av dem, så ja. Men Game of Thrones låter bäst
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 10 jan, 2013 18:07 |
|
Dream
Elev |
Vampire Diaries!
Ett ganska självklart val då jag, pretty much, är besatt av Vampire Diaries. Men så kommer det till punkten att jag inte ens sett Game of Thrones, fast jag tvivlar starkt på att det kan vara bättre än VD. ;'
10 jan, 2013 18:12 |
|
melle-hjrta
Elev |
The vampire diaries ♥
10 jan, 2013 19:44 |
|
alvdrake
Elev |
The Vampire Diaries, har fortfarande inte sett Game of Thrones D:
10 jan, 2013 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen