UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Trodde jag var den enda som hatade kolsyra! Det går bara inte att dricka. >.< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
säkert fler som tycker så här men jag HATAR romantiska filmer. visst, är det nåt mer än bara romans filmen handlar om eller bara mer ovanlig kärlek så är det okej, men jag hatar att varenda en ska ha samma dramatiska sammanfattning och så händer inget oväntat, och sen föredrar jag ofta filmer med 100% reality som Vi är bäst, som dom flesta tycker är sämst
14 jul, 2014 19:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: säkert fler som tycker så här men jag HATAR romantiska filmer. visst, är det nåt mer än bara romans filmen handlar om eller bara mer ovanlig kärlek så är det okej, men jag hatar att varenda en ska ha samma dramatiska sammanfattning och så händer inget oväntat, och sen föredrar jag ofta filmer med 100% reality som Vi är bäst, som dom flesta tycker är sämst Tycker både om och inte om romantiska filmer. Gillar verkligen inte sådana man redan i början kan föreställa sig hela filmens slut och oftast visar det sig ju vara sant. De träffas, "love at first sight", något problem som gör att den ena undviker den andre, de blir tillsammans och lever lyckliga i alla sina dar! Typ. Visst det kan vara romantik i filmen men gillar inte filmer som ENDAST består av romantik. Tråkigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jul, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: säkert fler som tycker så här men jag HATAR romantiska filmer. visst, är det nåt mer än bara romans filmen handlar om eller bara mer ovanlig kärlek så är det okej, men jag hatar att varenda en ska ha samma dramatiska sammanfattning och så händer inget oväntat, och sen föredrar jag ofta filmer med 100% reality som Vi är bäst, som dom flesta tycker är sämst Tycker både om och inte om romantiska filmer. Gillar verkligen inte sådana man redan i början kan föreställa sig hela filmens slut och oftast visar det sig ju vara sant. De träffas, "love at first sight", något problem som gör att den ena undviker den andre, de blir tillsammans och lever lyckliga i alla sina dar! Typ. Visst det kan vara romantik i filmen men gillar inte filmer som ENDAST består av romantik. Tråkigt. exakt. sen också att i nästan varenda blir dom osams av minsta lilla anledning. hatar sånt 15 jul, 2014 00:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag tycker inte om PewDiePie. Jag tycker bara att han låter dryg och jobbig. Det ska bli spännande att se vad folk säger om detta. Jag gillar honom väldigt mycket, men jag kan förstå dina åsikter med också. Jag gillar honom nästan ännu mer nu för tiden än för något år sedan, dels för att han slutat med en del gamla grejer som Amnesia, jag gillade aldrig det spelet. Och jag gillar inte hans svärande, inte användande av könsord i alla fall. Men annars älskar jag honom, han gör mig glad när jag är trött och irriterad, jag får tips om bra spel och han verkar vara en väldigt bra person! Och nu till något annat, alla verkar älska "House of fire" av de som gillar Alice Cooper men jag hatar den låten, gillar verkligen den inte.
16 jul, 2014 23:52 |
|
Borttagen
|
Jessica Tonks: Jag gillar House of Fire. Men det finns så många andra, mycket bättre, låtar som han gjort!
16 jul, 2014 23:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jessica Tonks: Jag gillar House of Fire. Men det finns så många andra, mycket bättre, låtar som han gjort! Jag vet, jag gillar specifikt hans nyaste album, eller ja det är några år nu men ja. Jag gillar typ de låtar av honom som är mer "orockiga" eller vad man ska kalla det. Balladerna typ.
16 jul, 2014 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Borttagen: Jessica Tonks: Jag gillar House of Fire. Men det finns så många andra, mycket bättre, låtar som han gjort! Jag vet, jag gillar specifikt hans nyaste album, eller ja det är några år nu men ja. Jag gillar typ de låtar av honom som är mer "orockiga" eller vad man ska kalla det. Balladerna typ. Welcome 2 My Nightmare gick på repeat hos mig i nästan ett år efter releasen 16 jul, 2014 23:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Borttagen: Jessica Tonks: Jag gillar House of Fire. Men det finns så många andra, mycket bättre, låtar som han gjort! Jag vet, jag gillar specifikt hans nyaste album, eller ja det är några år nu men ja. Jag gillar typ de låtar av honom som är mer "orockiga" eller vad man ska kalla det. Balladerna typ. Welcome 2 My Nightmare gick på repeat hos mig i nästan ett år efter releasen Egentligen gillar jag väl många olika med, men det är fortfarande några jag inte kan lyssna på som min pappa dock älskar. Som typ Desperado. Men älskar också Ghouls Gone Wild och de du räknade upp! Lyssnade på den senast för några timmar sen!
17 jul, 2014 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Borttagen: Jessica Tonks: Jag gillar House of Fire. Men det finns så många andra, mycket bättre, låtar som han gjort! Jag vet, jag gillar specifikt hans nyaste album, eller ja det är några år nu men ja. Jag gillar typ de låtar av honom som är mer "orockiga" eller vad man ska kalla det. Balladerna typ. Welcome 2 My Nightmare gick på repeat hos mig i nästan ett år efter releasen Egentligen gillar jag väl många olika med, men det är fortfarande några jag inte kan lyssna på som min pappa dock älskar. Som typ Desperado. Men älskar också Ghouls Gone Wild och de du räknade upp! Lyssnade på den senast för några timmar sen! Det finns rätt många 60- och 70-talslåtar av Cooper som jag inte står ut med och det tog rätt lång tid innan jag insåg varför så många Cooper-fans älskade hans 70-talslåtar. Men det finns så sjukt många bra 70-talslåtar också 17 jul, 2014 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen