Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 18:07 |
|
JosefinFini
Elev |
Fick denna av min pappa idag
![]() *Glad* Håller på med en kvick OMR vad snygga trollstavar! Skrivet av arianasnape: ![]() hade inget att göra så gjorde några "äldre" pergament! och så har jag gjort en ny trollstav! Snygga! ![]()
28 feb, 2012 18:09 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 18:13 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Nice stuffs!
Winter is coming... 28 feb, 2012 18:19 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av JosefinFini:
Fick denna av min pappa idag ![]() *Glad* Håller på med en kvick vad äre? :0 ______________________________________________________________ ![]() 28 feb, 2012 18:23 |
|
Flismos
Elev |
Jag ska kanske pyssla nu, har inget att göra. Har ni några idéer på vad jag kan göra?♥
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 feb, 2012 18:54 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av WhiteTwice:
Skrivet av JosefinFini: Fick denna av min pappa idag ![]() *Glad* Håller på med en kvick vad äre? :0 ______________________________________________________________ Haha kanske lite svårt att se, men det är en sån där sak som man kan ha sl-kort (och andra kort), pengar och sånt i Har gjort en gyllene kvick idag, bild finns på bloggen ![]()
28 feb, 2012 18:58 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
28 feb, 2012 19:04 |
|
Flismos
Elev |
Jag håller på att rensa mitt rum, det är fullt av saler -.-' jag ska fixa mitt rum mer Harry Potter relaterat!!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 feb, 2012 19:09 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: aha jag trodde att det va en planch ^^ Hihi, ja men det ser lite ut som det på fotot ![]()
28 feb, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen