Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Filosofi
Fast jag vet inte varför. Men iaf. 9 jan, 2013 19:58 |
|
LittleButterfly
Elev |
Psykologi. Det var de mest intressanta lektionerna under mitt sista gymnasieår, jag lärde mig väldigt mycket användbart på dem. Tyckte visserligen att filosofikursen var helt okej den med, men var inte lika engagerande för mig som person.
9 jan, 2013 21:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har visserligen inte läst något av det i skolan ännu, men ska läsa Psykologi snart, och tror att det är ett ämne som passar mig bättre, just eftersom det tycks vara mer konkret och inte lika flummigt. Plus att de psykologiböcker jag läst på fritiden varit oerhört intressanta.
Resultat i frågan "psykologi eller filosofi?": 16-10 till psykologi! Obs! Ny fråga i första inlägget! 10 jan, 2013 08:30 |
|
MizzNina
Elev |
Ingetdera..... ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2013 08:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Game of Thrones för att den står på den mentala "att se"-listan medan det andra är något jag inte är intresserad av.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jan, 2013 10:00 |
|
IamAK
Elev |
vampire diaries
10 jan, 2013 13:30 |
|
Irah
Elev |
10 jan, 2013 14:36 |
|
Frivolt
Elev |
Har inte sett ett enda avsnitt av nått av dom men om jag skulle börja så skulle jag nog välja Games of Thrones
Fast där ljög jag ju...jag har ju faktiskt sett typ 2 avsnitt av VD ;D Hade tänkt börja se det men sen gick det på för dåliga tider så det blev inte av någe mer 10 jan, 2013 14:58 |
|
Solkatten
Elev |
Har knappt hört talas om Game of Thrones så det blir väl Vampire Diaries då.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 15:31 |
|
ginnyw123
Elev |
10 jan, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen