UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
6 jul, 2014 15:23 |
|
PixelFloat
Elev |
Ahaha, var ska jag börja? Få se, på tal om Frozen... Jag ogillar inte filmen, men har ej sett den. Det är inte heller något jag har några som helst planer på att göra. Disney överhuvudtaget är inte min grej. Dreamworks tack.
... Vågar jag erkänna att jag avskyr både Harry och Draco? Jag tror jag gör det. 6 jul, 2014 15:26 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av PixelFloat: Ahaha, var ska jag börja? Få se, på tal om Frozen... Jag ogillar inte filmen, men har ej sett den. Det är inte heller något jag har några som helst planer på att göra. Disney överhuvudtaget är inte min grej. Dreamworks tack. ... Vågar jag erkänna att jag avskyr både Harry och Draco? Jag tror jag gör det. Vad kan jag säga mer än att jag helt är på din sida. Och om en person till säger till mig "Du måste se Frozen, den är så bra." så kommer jag slå den personen. Det värsta är att det är mina systrar, systerdöttrar och min svåger som har sagt till mig att se den och de vet alla att jag inte är särskilt förtjust i varken Disney eller Tecknade/animerade filmer. Och Harry är den minst intressanta individen i hela Harry Potter-serien. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2014 15:59 |
|
MillaJ
Elev |
Jag tycker inte om läsk. Alldeles för sliskigt för min smak. Och jag tycker inte om te med fruktsmak heller.
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" Har gett mig på det här med att lägga ut en ff starring första generationen! Kika gärna! :) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=40 10 jul, 2014 15:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag gillar inte ljus choklad. Sure jag kan äta typ en bit. Men sen blir jag less...
Jag tycker att twitter är överskattat.
10 jul, 2014 15:51 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag gillar inte ljus choklad. Sure jag kan äta typ en bit. Men sen blir jag less... Jag tycker att twitter är överskattat. Omg jag trodde det stod tuttar istället för twitter först haha. 10 jul, 2014 20:51 |
|
Elma00
Elev |
Jag tycker inte om Ed Sheeran (stavning?).. han är väl inte dålig på att sjunga, och texterna är väl fina, men det är någonting med hans röst som gör att jag tröttnar på honom.
11 jul, 2014 06:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elma00: Jag tycker inte om Ed Sheeran (stavning?).. han är väl inte dålig på att sjunga, och texterna är väl fina, men det är någonting med hans röst som gör att jag tröttnar på honom. Yay I'm not alone. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jul, 2014 23:48 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att UK och London är överskattade och lite väl mycket romantiserade!
13 jul, 2014 00:44 |
|
LIA15
Elev |
Allt som innehåller kolsyra är hemskt! Det sticker i halsen och är obehagligt.
14 jul, 2014 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen