Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Många vet det nog redan och dem som inte vet men vill veta kan skicka ett enskilt meddelande till dig. Punkt slut.^MUGGLIS KANSKE OCKSÅ VILL LÄRA SIG OM PERIODISKA SYSTEMET OCH KEMISKA BINDNINGAR :3 Jaha. 18 okt, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
^Men jag kan ju inget ;___; Citerar en bok (a)
18 okt, 2011 21:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Men jag kan ju inget ;___; Citerar en bok (a) Då kan man använda någonting som kallas för uppslagsverk. Eller så kan man internet. Bra tips va??:* Jaha. 18 okt, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: ÖH JAG ÄR SÅ DUM SÅ JAG FRÅGAR GÖRAN.Skrivet av Borttagen: ^Men jag kan ju inget ;___; Citerar en bok (a) Då kan man använda någonting som kallas för uppslagsverk. Eller så kan man internet. Bra tips va??:* Well no... MEN VAD SKA VI ANNARS SNACKA OM DÅ? :$ 18 okt, 2011 21:40 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Feel free to mugglepost me, jag arbetar också med sånt och jag fattar noll. Om du fattar nånting så hjälp mig gärna ^MUGGLIS KANSKE OCKSÅ VILL LÄRA SIG OM PERIODISKA SYSTEMET OCH KEMISKA BINDNINGAR :3 ![]()
18 okt, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Jag fattar ganska så mycket. Men skicka en uggla till mig på det du inte fattar ;D Jag tror jag har svaret på det mesta här Skrivet av Borttagen: Feel free to mugglepost me, jag arbetar också med sånt och jag fattar noll. Om du fattar nånting så hjälp mig gärna ^MUGGLIS KANSKE OCKSÅ VILL LÄRA SIG OM PERIODISKA SYSTEMET OCH KEMISKA BINDNINGAR :3 18 okt, 2011 21:42 |
|
expelliarmus
Elev |
WTF, CARLOS & SUSAN!!!!!! WHAT A FUCK ARE YOU DOING?!?!?! STOP IT!!!!!!!!!!!!!
*ttitar på DH och skriker som en idiot...*
18 okt, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
^DESPERATE HOUSEWIVES?!
18 okt, 2011 21:43 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 21:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: ÖH JAG ÄR SÅ DUM SÅ JAG FRÅGAR GÖRAN.Skrivet av Borttagen: ^Men jag kan ju inget ;___; Citerar en bok (a) Då kan man använda någonting som kallas för uppslagsverk. Eller så kan man internet. Bra tips va??:* Well no... MEN VAD SKA VI ANNARS SNACKA OM DÅ? :$ Jag tor inte att Göran kan periodiska systemet... MEN JAG MÅSTE SOVA NU, GODNATT ALLA MUGGLISAR!♥ Jaha. 18 okt, 2011 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen