Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Både och tror jag : )
Iih. Jag postar nästan ALDRIG saker. Och nu har ett fotoset jag postade igår fått 120 notes. SUCCESS. "we live together, and harry does all the cooking." 29 maj, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Både och tror jag : ) Iih. Jag postar nästan ALDRIG saker. Och nu har ett fotoset jag postade igår fått 120 notes. SUCCESS. Trololo... awesome ^^ Min bästa gif fick 15 notes xD 29 maj, 2012 10:40 |
|
childhoodlight
Elev |
29 maj, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: 500 kvar tills 7000 följare! Happy :'D Jag har typ helt tappat din tumblr! Funderar på att skapa mig en ny tumblr, saknar min :c 29 maj, 2012 12:01 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: 500 kvar tills 7000 följare! Happy :'D Jag har typ helt tappat din tumblr! Funderar på att skapa mig en ny tumblr, saknar min :c Men jag syftar inte på min childhoodlight (som du följde??) Jag syftar på min One Direction blogg hihih. Jag raderade childhoodlight AND OH MY GOD WELCOME BACK BABE
29 maj, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: 500 kvar tills 7000 följare! Happy :'D Jag har typ helt tappat din tumblr! Funderar på att skapa mig en ny tumblr, saknar min :c Men jag syftar inte på min childhoodlight (som du följde??) Jag syftar på min One Direction blogg hihih. Jag raderade childhoodlight AND OH MY GOD WELCOME BACK BABE men varför? 29 maj, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
Funderar på att göra en sån där när man ratear bloggar...
29 maj, 2012 15:19 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska skaffa Tumblr bara för att se vad det är nu. Förresten vad gör man där? :-) Rebloggar bilder typ Kolla på någons så kanske du förstår Vad är Daily Post Limit? Kan någon förklara? Tack :-) Kan man lägga upp gifs utan att man själv har gjort dem utan att reblogga? :-) BTW här är min Tumblr: http://waddiwasi1.tumblr.com/
29 maj, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska skaffa Tumblr bara för att se vad det är nu. Förresten vad gör man där? :-) Rebloggar bilder typ Kolla på någons så kanske du förstår Vad är Daily Post Limit? Kan någon förklara? Tack :-) Kan man lägga upp gifs utan att man själv har gjort dem utan att reblogga? :-) BTW här är min Tumblr: http://waddiwasi1.tumblr.com/ Nej, det är ju liksom att ta någon annans grejer Du måste göra egna gifs eller reblogga 29 maj, 2012 15:44 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
^ Ojsan.... Då har jag råkat ta någras andra untan att reblogga. Hur tar man bort saker?
Edit: Hittade det :-)
29 maj, 2012 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen