Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ja vet att skylet är cooool och tack
28 feb, 2012 16:19 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av arianasnape: Skrivet av Johnte: Skrivet av arianasnape: ![]() hade inget att göra så gjorde några "äldre" pergament! och så har jag gjort en ny trollstav! Snyggt! Hur har du bränt kanterna? brände dom över ett ljus och släkte dom med en handske! PrisonerOfAzkaban: tack ! kommer en bild när jag kommer hem'! Okej! Snyggt!
28 feb, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i.
Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... 28 feb, 2012 17:28 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... Håller men ..... Men kan du inte visa bild på burken? BTW: när jag kommer till mamma så ska jag rensa hela mitt rum och fylla det med harry potter pyssel, fast jag har inget här som jag kan göra, men om ni kommer på något som är lätt att göra, skicka en uggla eller skriv i tråden ♥ ______________________________________________ ![]() 28 feb, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... Håller men ..... Men kan du inte visa bild på burken? BTW: när jag kommer till mamma så ska jag rensa hela mitt rum och fylla det med harry potter pyssel, fast jag har inget här som jag kan göra, men om ni kommer på något som är lätt att göra, skicka en uggla eller skriv i tråden ♥ ______________________________________________ Har ingen bild. Den är typ 4 cm hög och 3 cm bred. Rund och gullig. 28 feb, 2012 17:35 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ta bild? x))Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... Håller men ..... Men kan du inte visa bild på burken? BTW: när jag kommer till mamma så ska jag rensa hela mitt rum och fylla det med harry potter pyssel, fast jag har inget här som jag kan göra, men om ni kommer på något som är lätt att göra, skicka en uggla eller skriv i tråden ♥ ______________________________________________ Har ingen bild. Den är typ 4 cm hög och 3 cm bred. Rund och gullig. 28 feb, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: Ta bild? x)) Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... Håller men ..... Men kan du inte visa bild på burken? BTW: när jag kommer till mamma så ska jag rensa hela mitt rum och fylla det med harry potter pyssel, fast jag har inget här som jag kan göra, men om ni kommer på något som är lätt att göra, skicka en uggla eller skriv i tråden ♥ ______________________________________________ Har ingen bild. Den är typ 4 cm hög och 3 cm bred. Rund och gullig. Vet inte riktigt hur man lägger upp bilder och laddar upp till datorn *TRÖÖG* 28 feb, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
har laggat min gryffindor baner den var skum i hänget!! så jag har typ hp pysslat
28 feb, 2012 17:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... Hur då spam? *efter* And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Borttagen: Jag är lycklig nu. Vi har en jättegullig honungsburk som jag kan ha "trolldryck" i. Sen vill jag bara säga att jag tycker det börjar vara lite väl mycket spam i den här tråden... när man skriver saker som int hör till typ frliugefiöowkfdjlsfjkr fg nhdfhfhjdfjdffdmnnhdn eller hej 28 feb, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen