Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
3 nov, 2012 21:14 |
|
APELSiiN
Elev |
Åh, fick lite Finchel feelings när jag lyssnade på denna låten.. can't deny that. Memories
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
3 nov, 2012 23:48 |
|
ailiiin
Elev |
Ååh, såg typ 10 avsnitt på första säsongen idag med en kompis, fangirlade typ hela tiden och satt typ och sjöng med och sa deras repliker :'
4 nov, 2012 03:45 |
|
APELSiiN
Elev |
Assså, älskar att alla låtar har börjat släppas. Tror nästan att alla låtan från 4x06 har släppts!
Två låtar från 4x05, eller en preview. Känner på mig att denna kommer vara min favorit i 4x05, även fast Kitty är med haha. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
4 nov, 2012 11:02 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ säsong 1, 2 och 3? Watchseries.eu/Serie/Glee ^^ 4 nov, 2012 17:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Asså.. kommer Rory tillbaka i avsnitt 13 eller 14 i S3??
Hej 4 nov, 2012 17:25 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Asså.. kommer Rory tillbaka i avsnitt 13 eller 14 i S3?? Va? Alltså han försvann aldrig till typ.. eh.. jag märkte inte när han försvan.. xD 4 nov, 2012 17:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Luna Chang: Asså.. kommer Rory tillbaka i avsnitt 13 eller 14 i S3?? Va? Alltså han försvann aldrig till typ.. eh.. jag märkte inte när han försvan.. xD Han for ju hem till Irland ett tag >_> *jag tror det var irland iaf xD* Hej 4 nov, 2012 17:45 |
|
Stranger
Elev |
Luna Chang: Vilket avsnitt då? O.o Mitt minne av Rory är rätt dåligt. xD
4 nov, 2012 17:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Det var ett tag sen jag såg eftersom det har krånglat ganska mycket för mig.. Men det var en bit in på säsong 3 iaf.. Hej 4 nov, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen