Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Psykologi
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
Psykologi, av den anledningen att jag blir alldeles virrig och tänker på ett sådant sätt så ingen förstår om jag börjar fiolosofera, hehe
9 jan, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
psykologi
dock gillar jag filosofi... 9 jan, 2013 15:36 |
|
Ginny00
Elev |
Filosofi
9 jan, 2013 16:58 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Psykologi
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 9 jan, 2013 17:00 |
|
Lunah~
Elev |
9 jan, 2013 17:24 |
|
melle-hjrta
Elev |
filosofi
9 jan, 2013 17:33 |
|
Little J
Elev |
9 jan, 2013 17:36 |
|
Dream
Elev |
Pskykologi. Jag tycker att det är ett intressant ämne, som ändå ger väldigt mycket. Filosofi verkar också otroligt spännande, men psykologin känns mer praktisk att arbeta med och det finns så intressanta delar att ta del av.
9 jan, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Psykologi känns mest konkret och användbart men personligen är jag mer dragen till filosofi! Så jag väljer det.
9 jan, 2013 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen