UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av hyperion: Skrivet av Kim Potter: Jag tycker att 5SOS (5Såser) är en dålig kopia av 1D. Fast den enda likheten 5SOS har med 1D är att de har fler än en sångare. That's it. Dålig kopia av All Time Low eller Mayday Parade, sure om en nu inte tycker om deras musik, men eftersom de knappt har några likheter med 1D så förstår jag inte riktigt det resonemanget. Jag tycker bara de ser ut som 1D :'P De ser ut som de flesta tonårspojkar som har upptäckt svarta stuprör lol, inte mer lika 1D än något annat gäng. ![]()
30 jun, 2014 16:15 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av hyperion: Skrivet av Kim Potter: Jag tycker att 5SOS (5Såser) är en dålig kopia av 1D. Fast den enda likheten 5SOS har med 1D är att de har fler än en sångare. That's it. Dålig kopia av All Time Low eller Mayday Parade, sure om en nu inte tycker om deras musik, men eftersom de knappt har några likheter med 1D så förstår jag inte riktigt det resonemanget. Jag tycker bara de ser ut som 1D :'P De ser ut som de flesta tonårspojkar som har upptäckt svarta stuprör lol, inte mer lika 1D än något annat gäng. Jag tycker också att The Fooo är en dålig kopia (;
30 jun, 2014 16:19 |
|
Borttagen
|
Jag älskar vädret nu. Regn och åska. Så kan det vara hela sommaren för min del (säger hon som inte ens kan vara ute i solen längre...)
30 jun, 2014 17:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag tycker Lana Del Ray har en tråkig röst, jag har inte hört alla hennes låtar, men jag gillar henne inte. Hon sjunger fint men det är inte min stil.
1 jul, 2014 18:50 |
|
Fairy Tale
Elev |
4 jul, 2014 16:32 |
|
Borttagen
|
jag är en belieber med emo stil och gillar BVB, sum 41 och en massa liknande. dont judge me ok?
4 jul, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag är en belieber med emo stil och gillar BVB, sum 41 och en massa liknande. dont judge me ok? Jag är ett metalhead som älskar alla former av rock och metal från death och black till pop rock Och så drar vi in sockersöt j-pop i den mixen. J-pop is awesome. Don't judge 4 jul, 2014 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker inte om Ed Sheeran.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2014 17:20 |
|
Optic
Elev |
5 jul, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte frozen :3
6 jul, 2014 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen