Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
7.App- Mail, office, Allt man ser
6.Press - Krypteringar 5.Sess - winsock 4.Transport-TCP, UDP 3.Nätverk- Router, IP, L3 Switchar 2.Datalänk- Switchar 1.Fysiska- Kablar, Nätkortet all people seem to need data processing Ja..... Detta är alltså OSI-modellen... 22 feb, 2012 16:09 |
|
ronnyponny
Elev |
http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3734067
faaan!! Syrran som lånat min dator...IGEN
22 feb, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2012 16:13 |
|
Salazar1
Elev |
22 feb, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
не говорите ерунды о Эннис дель Мар!
22 feb, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Tja alla söta
22 feb, 2012 18:51 |
|
Jac
Elev |
22 feb, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2012 19:11 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen