Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej Oh, coolt! Jag ska gå ut någon dag (ja, visst är jag duktig! XD) och leta efter en rätt så tjock pinne som jag sedan ska tälja av barken på (med morfars täljkniv som han faktikt fick av mig Nice! Tog nyss lite bilder som jag ska ladda upp nu, om du vill se! Såklart jag vill! Vad är det för dum fråga? Gå in i den här tråden: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=14604&page=75#forum.php?topic=14604 Där har jag lagt upp bilder och skrivit! AWESOME! Vart har du köpt Slytherin ringen? 28 feb, 2012 15:56 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej ska bara hitta min telefonis oki! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 16:01 |
|
arianasnape
Elev |
28 feb, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Coolt!^^
Bild? 28 feb, 2012 16:03 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av arianasnape: ![]() hade inget att göra så gjorde några "äldre" pergament! och så har jag gjort en ny trollstav! Snyggt! Hur har du bränt kanterna?
28 feb, 2012 16:04 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Johnte: Skrivet av arianasnape: ![]() hade inget att göra så gjorde några "äldre" pergament! och så har jag gjort en ny trollstav! Snyggt! Hur har du bränt kanterna? brände dom över ett ljus och släkte dom med en handske! PrisonerOfAzkaban: tack ! kommer en bild när jag kommer hem'! 28 feb, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 16:08 |
|
arianasnape
Elev |
28 feb, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
den var utan för min läggen hett på gatan ^^ blev skit glad när ajg såg den
28 feb, 2012 16:11 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen