Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ säsong 1, 2 och 3?
3 nov, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.htmlAlltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3? Till och med det avsnittet ^^ MissLollo: Stackars henne 3 nov, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: aha, okej Skrivet av Borttagen: Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.htmlAlltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3? Till och med det avsnittet ^^ 3 nov, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej Skrivet av Borttagen: aha, okej Skrivet av Borttagen: Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.htmlAlltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3? Till och med det avsnittet ^^ NEJ RACHEL, NEEEEEEEEEEEEEJ 3 nov, 2012 18:33 |
|
Ginny00
Elev |
Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.
.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all. 3 nov, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Haha ♥Min mamma frågade nyss vad jag gjorde. .... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all. Men... men nej D: 3 nov, 2012 19:48 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ginny00: I'm in awe by your gifs ^^Min mamma frågade nyss vad jag gjorde. .... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.
3 nov, 2012 20:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Ginny00: I'm in awe by your gifs ^^ Min mamma frågade nyss vad jag gjorde. .... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all. Jag vet ♥ VILL HA BETH SOM LILLASYSTER eller åtminstone kusin eller något.. 3 nov, 2012 20:51 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag vill vara hennes barnvakt ♥ Skrivet av MissLollo: Skrivet av Ginny00: I'm in awe by your gifs ^^ Min mamma frågade nyss vad jag gjorde. .... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all. Jag vet ♥ VILL HA BETH SOM LILLASYSTER eller åtminstone kusin eller något..
3 nov, 2012 21:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 nov, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen