Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 329 330 331 ... 560 561 562
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ säsong 1, 2 och 3?

3 nov, 2012 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3?
Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.html

Till och med det avsnittet ^^

MissLollo: Stackars henne Haha

3 nov, 2012 18:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3?
Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.html

Till och med det avsnittet ^^
aha, okej Alltså jag tittar också där, tänkte bara om det var nåt annat ställe XD

3 nov, 2012 18:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså en fråga. Vart är det man tittar på Glee om man vill se typ episod 1, 2 och 3?
Jag kollar på http://www.swefilmer.com/glee-s03e07-08/glee-s03e07-08-video_a113f04b2.html

Till och med det avsnittet ^^
aha, okej Alltså jag tittar också där, tänkte bara om det var nåt annat ställe XD
Okej

NEJ RACHEL, NEEEEEEEEEEEEEJ

3 nov, 2012 18:33

Ginny00
Elev

Avatar


Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.

.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.

3 nov, 2012 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.

.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.
Haha ♥

Men... men nej D:

3 nov, 2012 19:48

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.

.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.
I'm in awe by your gifs ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

3 nov, 2012 20:36

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Ginny00:
Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.

.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.
I'm in awe by your gifs ^^

Jag vet ♥ VILL HA BETH SOM LILLASYSTER eller åtminstone kusin eller något..

3 nov, 2012 20:51

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av MissLollo:
Skrivet av Ginny00:
Min mamma frågade nyss vad jag gjorde.

.... Nej då, jag sitter inte och säger 'Aaaawww' så högt till gifs på Beth att mina föräldrar reagerar, not at all.
I'm in awe by your gifs ^^

Jag vet ♥ VILL HA BETH SOM LILLASYSTER eller åtminstone kusin eller något..
Jag vill vara hennes barnvakt ♥ Hon är bara så himla gullig och söt och un der bar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

3 nov, 2012 21:03

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!jag hoppas att Kurt får lite bättre storylines i season 4 framöver... det är lite synd att han liksom bara ska vara "Rachel's best gay" nu, liksom mmm kul men how about he's actually a main character i mean vad hände .-.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

3 nov, 2012 21:12

1 2 3 ... 329 330 331 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.