Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Filosofi. :3
9 jan, 2013 09:16 |
|
Irah
Elev |
9 jan, 2013 09:17 |
|
MissBellatrix
Elev |
Psykologi, det skulle vara coolt att bli psykolog....
Fast filosofi är ju oxå najs... båda! ♥ Hey there. You come here often? 9 jan, 2013 09:19 |
|
IamAK
Elev |
psykologi
9 jan, 2013 12:03 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 jan, 2013 12:06 |
|
moaskywalkr
Elev |
9 jan, 2013 13:31 |
|
BlondaHermione
Elev |
Filosofi! Som tioåring ville jag alltid bli filosof eller något ( x) ) och det är väl inte ännu en helt bortsluten tanke..
9 jan, 2013 13:57 |
|
Miss Black
Elev |
Det finns ju många olika sorters psykologi så det beror på... Olika sorters filosofi också...
Men det känns lite som att filosofi egentlige inte riktigt gör någon stor nytta om man jobbar med det. Psykologi. Min bokblogg
9 jan, 2013 13:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Psykologi :3
9 jan, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
Psykologi.
9 jan, 2013 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen