What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Var assugen på godis så cyklade iväg till affären och köpte en påse. När jag kommer hem och ska äta godiset är jag inte alls sugen längra utan blir typ illamående bara jag ser på det..wtf lixom? Onödigt köp elr vad? (; Så gör jag hela tiden! Det slutar jätteofta med att jag slänger grejer efter en tugga.. 8 okt, 2011 22:44 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av grodan-boll: Var assugen på godis så cyklade iväg till affären och köpte en påse. När jag kommer hem och ska äta godiset är jag inte alls sugen längra utan blir typ illamående bara jag ser på det..wtf lixom? Onödigt köp elr vad? (; Så gör jag hela tiden! Det slutar jätteofta med att jag slänger grejer efter en tugga.. This^ ♏︎ 8 okt, 2011 22:45 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh!
8 okt, 2011 22:54 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh! Jag vet Elsa, snart kanske jag är en ond kebabkung! :O ♏︎ 8 okt, 2011 23:05 |
|
baramin
Elev |
Tittar på en intervu med Timo.
"Du har ju kallats duracell-kanin...har du ADHD? HAHA, alltså, vad är det för himla fråga... she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 okt, 2011 23:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Katla: NEEEEJ... DET KAN INTE VARA SANT (HAHA skrev sand först) MEDEA, DON'T GO OVER TO THE DARK SIDE!Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh! Jag vet Elsa, snart kanske jag är en ond kebabkung! :O
8 okt, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
När jag får ett mms där min mamma håller i en flaska och ser fullkomligt galen ut. En underbar bild är det dock
8 okt, 2011 23:18 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: NEEEEJ... DET KAN INTE VARA SANT (HAHA skrev sand först) MEDEA, DON'T GO OVER TO THE DARK SIDE! Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh! Jag vet Elsa, snart kanske jag är en ond kebabkung! :O Men det är sand (Inte grus)! D: ♏︎ 8 okt, 2011 23:23 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Katla: Detta är humor Medea. OMD vad jag skrattade alldeles nyss. ♥Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: NEEEEJ... DET KAN INTE VARA SANT (HAHA skrev sand först) MEDEA, DON'T GO OVER TO THE DARK SIDE! Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh! Jag vet Elsa, snart kanske jag är en ond kebabkung! :O Men det är sand (Inte grus)! D:
8 okt, 2011 23:25 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Detta är humor Medea. OMD vad jag skrattade alldeles nyss. ♥ Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: NEEEEJ... DET KAN INTE VARA SANT (HAHA skrev sand först) MEDEA, DON'T GO OVER TO THE DARK SIDE! Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Katla: Jag lyckades nyss skrapa upp hela armbågen på skrivbordet så det sprutar blod. Inte nog med det, när jag gick ut i ljuset för att hämta plåstret upptäckte jag att mitt blod är svart..? Seriöst, helt svart. WTF!? Är det ett tecken på att jag håller på med någon sorts svart magi eller vad? Men Medea dåeh! Jag vet Elsa, snart kanske jag är en ond kebabkung! :O Men det är sand (Inte grus)! D: Jag vet, jag är bäst. ♏︎ 9 okt, 2011 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen