Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Gillar en i min nya klass, så nu gör jag Dan officiellt LEDIG
We never go out of style <3 25 aug, 2011 15:22 |
|
Dini99
Elev |
NEVILLE ! elr DRACO MALFOY om han va lite schysstare , men han är så otroligt snygg
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 25 aug, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
Haha xd Vet int eom jag gillar någon... förutom James Phelps då, men ingen kille gillar mig, så det spricker ganska snabbt ändå ^^ 25 aug, 2011 17:13 |
|
felix felicis
Elev |
25 aug, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
huhu,
26 aug, 2011 17:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 aug, 2011 18:30 |
|
Maria Granger
Elev |
Jag vet inte vem jag skulle ha valt
J.K. Rowling ♥ 26 aug, 2011 20:05 |
|
Vendela
Elev |
Fred och George och Neville och Ron och Harry
Böcker. Böcker. Böcker! 26 aug, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Jag skulle faktiskt inte vilja ha en romantisk relation med någon i HP, om det nu hade varit möjligt hade detta förstört lite för mig. Däremot skulle jag nog vilja ha tvillingarna Weasley som bästa kompisar.
26 aug, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen