Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
UTSEENDE;
Unga Pansy Parkinson & Severus Snape kanske ![]() http://images.wikia.com/harrypotter/images/7/75/Genevieve_gaunt.jpg ![]() http://images.wikia.com/harrypotter/images/a/a3/Severus_Snape.jpg PERSONLIGHET; En blandning av Harry Potter, Sirius Black & Ginny Weasley
21 aug, 2011 11:51 |
|
Jackie
Elev |
Utseénde Luna och personlighet Hermione
21 aug, 2011 12:10 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe
We never go out of style <3 21 aug, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
ehhhm hahaha nån av Weasleybröderna är jag nog mest lik(fast jag är en tjej), asså jag har kort orange hår så de var de ända jag kunde komma på XD
21 aug, 2011 18:03 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Ok
We never go out of style <3 22 aug, 2011 15:34 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Ginny Weasly
23 september <3 22 aug, 2011 15:46 |
|
Dini99
Elev |
Personlighet: Bröderna Wesley ( Fred George )
Utseende : Luna :-) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 aug, 2011 15:48 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skulle vara kul att ha nån av dem som vän
We never go out of style <3 25 aug, 2011 15:24 |
|
Jullan
Elev |
Min personlighet är typ Hermione och Ginny.
25 aug, 2011 15:34 |
|
vevve_puff
Elev |
utseende: ginny
personlighet: harry och lite Luna Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 25 aug, 2011 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen