Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men nu är det tomt Nu är det inte tomt... 5 aug, 2011 17:02 |
|
Borttagen
|
![]() http://28.media.tumblr.com/tumblr_lkd9occpEn1qbd7hlo1_500.gif Den har var finsorglig, tyckte jag. x) 5 aug, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
ok
5 aug, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ok Jag tror jag är en av de väldigt väldigt få människor här i världen som fattar exakt vad det där handlade om... 5 aug, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
FATAR DU PANDAN?
5 aug, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Nej, fatar inte och jag fattar inte heller.
http://www.youtube.com/watch?v=9LLIKZBB54U Rolig, eller så är det bara jag som är flummig. ♥ 5 aug, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
vadå
5 aug, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Jag är enormt uttråkad just nu! Kan det inte bara hända något? Snälla?
5 aug, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
va?
5 aug, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: va? Vadå "va"?? 5 aug, 2011 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen