Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

1 2 3 ... 32 33 34 ... 41 42 43
Användare Inlägg
mellanrum
Elev

Avatar


Mer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

15 aug, 2011 09:54

LWLM
Elev

Avatar


meer !

"But i am the chosen one" SMASH!

15 aug, 2011 12:52

ginny_ginny
Elev

Avatar


mer mer meeeeeeeeer!!!!!!! jag älskar den den är såååå himla braa! *bevakar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9d6b39njL1rvxye8o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F35bca0aa64e992edd68ead900ecc8344%2Ftumblr_mifr6vLOYx1qh0dg9o1_250.gif

15 aug, 2011 13:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginny_ginny:
jag älskar den den är såååå himla braa!


eller hur! den är bäst!

15 aug, 2011 13:42

Bombarda
Elev

Avatar


meeer !

Kärlek till alla!

15 aug, 2011 14:56

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av mellanrum:
Mer

håller med! Snygg bild

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

15 aug, 2011 20:45

Borttagen

Avatar

+1


varje gång jag ser att jag fått ett meddelande och det står att det är ett nytt inlägg i den här "tråden" så blir jag hoppfull på att du skrivit nästa kapitel, men sen när jag tittar så är det oftast bara "mer" :c ^^

15 aug, 2011 21:03

Borttagen

Avatar


Detta kapitel är till Candycookie för jag vet hur det är

Kapitel 46

Harrys, Hermiones, Mollys, Rons synvinkel
Harry tappade räkningen på hur många timmar det gick, han varken åt eller drack något. Han var så orolig så att han skulle kunna dö förn att Draco skulle bli bra, han hörde snart någon eller några komma in i huset och hn hörde Ron och Hermione komma in.
- Hur är det med honom Harry? Sa Hermione som kom fram och la en hand på hans axel, och kollade ner på Draco.
- Om jag viste vad han blivit utsatt för, så skulle jag leta efter något som fick honom att vakna.

- Han har fortfarande inte vaknat Hermione, det får mig att undra om Draco verkligen lever fortfarande. Sa han och suckade, och tog Dracos hand, han såg Ron komma och la 2 fingrar mot Dracos hals
- Han lever Harry, det borde ju kunna gå att hitta nåonstans, hur man väcker upp Malfoy. Harry nickade och var lättad över att Ron sa att han var vid liv, han kollade upp när steg kom mot dom
- Hermione jag har hittat en bok som kanske det kan stå något i, om att väcka pojken. Sa hon och räkte Hermione boken.
. Tack Mrs Weasley. Sa hon och hade ner näsan i boken med en gång, hon hoppades att för Harrys och Dracos skull att hon kunde hitta något
- Harry ja har hittat något här. Sa hon och reste sig upp, och tog fram sin trollstav, och sa en mycket kompliserad formel

Harry svalde och hoppades att det verkligen skulle funka, han väntade spänt och lyssnade på allt hon gjorde.
Skulle Draco vakna av det här?

15 aug, 2011 23:01

Borttagen

Avatar


Mer, jättebra

16 aug, 2011 08:26

Bombarda
Elev

Avatar


meeer!

Kärlek till alla!

16 aug, 2011 08:56

1 2 3 ... 32 33 34 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Du får inte svara på den här tråden.