Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
26 nov, 2015 22:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 22:07 |
|
HermioneHäst
Elev |
26 nov, 2015 22:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 dec, 2015 22:27 |
|
HermioneHäst
Elev |
(Nu hoppar jag lite i tiden, bara till eftermiddagen, men iallafall)
Estla Kaoset möter mig när jag kommer hem. Någonting eller någon har varit här. Mirande är inte här och inte Titzi heller. Allt ligger uppochner och det är ett hål i taket. Alla fönster är krossade och dörren står på vid gavel. Vad tusan har hänt här?
1 dec, 2015 22:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 dec, 2015 22:44 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
-Hallå? Ropar jag in i mitt lilla hus. Vad har hänt? Var är alla? Jag går in i det förstörda huset när någon drar en säck över mig.
1 dec, 2015 22:47 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 dec, 2015 22:48 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
-Nu är det bara Hogwarts fjantarna kvar, sedan har vi hela Fenixorden och då lär Mörkrets herre bli nöjd, skrockar en mörk mansröst och lyfter upp mig. Säcken är noga knuten så jag kan inte komma ut.
1 dec, 2015 22:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 dec, 2015 22:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen